برگزاری مسابقه استانی کتابخوانی نماز در خوزستان

حجت‌الاسلام همت‌پور از برگزاری مسابقه کتابخوانی نماز با محوریت ۱۱۴ نکته درباره نماز از حجت‌الاسلام قرائتی در خوزستان خبر داد.

«حجت‌الاسلام مرتضی همت‌پور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: مسابقه استانی کتابخوانی نماز با محوریت ۱۱۴ نکته درباره نماز از کتاب حجت‌الاسلام محسن قرائتی در خوزستان برگزار می‌شود.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه با مطالعه کتاب ۱۱۴ نکته درباره نماز حجت‌الاسلام قرائتی، تحلیل و برداشت و نکات آموزنده خود را از این کتاب در حداکثر ۲ صفحه به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند.

 

وی اضافه کرد: این مسابقه به همت ستاد اقامه نماز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان و ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد خوزستان و توسط اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رامهرمز برگزار می‌شود.

 

حجت‌الاسلام همت‌پور مهلت ارسال آثار را تا (۲۸ اسفند) سال جاری عنوان کرد و ادامه داد: برندگان این مسابقه ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ اعلام و اختتامیه و اهدای جوایز نیز ۱۸ فروردین سال آینده برگزار می‌شود.

 

وی یاد آور شد: علاقه‌مندان می‌توانند کتاب مذکور را از سایت‌های اینترنتی و کتابخانه‌های عمومی استان تهیه و برداشت خود را از کتاب به آدرس الکترونیکی Ershad.rmz@gmail.com و یا به شماره همراه ۰۹۳۸۲۷۶۱۰۷۵ ارسال کنند.

 

کد خبر 1033271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha