برای ایجاد نظم در شهرداری سختگیر هستیم

در گفت: تیم نظارتی شهرداری کارون ماهانه یک تا یک و نیم میلیارد تومان از صورت وضعیت های غیرقانونی را که به شکل های مختلف دریافت می شد را کسر می کند و این نشانه سختگیری ها برای ایجاد عدالت و انضباط در شهرداری کارون است.

«آرش در» در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، در خصوص برخی نارضایتی های اخیر عوامل شهرداری کارون اظهار کرد: نکته ای که باید در ابتدا به آن اشاره کرد استخدام های بی ضابطه است که در گذشته در این شهرداری صورت گرفته که باعث ایجاد بار مالی بسیاری برای شهرداری کارون شده است.

 

شهردار کارون با بیان اینکه حجم نیروهای شهرداری کارون بسیار بالا است افزود: براساس جمعیت این شهرستان که 56 هزار نفر است برآورد زباله این این شهرستان نزدیک به 60 تن بوده و در همین راستا اقدام به اصلاح تعداد نیروهای شهرداری شد و طبیعتا هنگامی که منافع برخی افراد سودجود قطع شود منجر به شانتاز رسانه ای و نارضایتی های صوری می شود.

 

وی در خصوص پرداخت معوقات حقوقی کارگران شهرداری عنوان کرد: خوشبختانه اکنون بیمه و حقوق کارگران به روز شده و تنها بخش کوچکی از معوقات سال های گذشته هنوز پرداخت نشده است، علاوه بر این باید اشاره کرد که شهرداری 13 ملیلیارد تومان به بیمه باید پرداخت کند که براساس مذاکرات انجام شده این هزینه تقسیط شده و مشکلی برای پرداخت ان وجود ندارد.

 

در به نبود انضباط در میان برخی کارگران اشاره کرد و ادامه داد: بعضا مشاهده می شود که برخی کارگران شهرداری به نامنظم در محل کار حاضر شده و در پایان ماه مطالبه حقوق کامل را دارند؛ چگونه می شود شخصی که تنها 12 الی 15 روز در محل کار حاضر است حقوق یک ماه کامل را دریافت کند، ابزار ما برای ایجاد انظباط میان کارگران و پیمانکاران همین پرداخت حقوق است.

 

وی اضافه کرد: تیم نظارتی شهرداری کارون ماهانه یک تا یک و نیم میلیارد تومان از صورت وضعیت های غیرقانونی را که به شکل های مختلف دریافت می شد را کسر می کند و این نشان از سختگیری ها برای ایجاد عدالت و انضباط در شهرداری کارون دارد.

 

شهردار کارون با بیان اینکه از سال 1394 بیش از 50 ردیف درامدی شهرداری لغو شده است تصریح کرد: همین مهم باعث می شود که شهرداری توان ایجاد آسفالت را نداشته باشد اما با همه مشکلاتی که وجود دارد در حال تلاش برای مدیریت این وضعیت هستیم تا کمترین آسیب به شهروندان کارون وارد آید.

 

در به پرداخت عوارض اشاره کرد و یاد آور شد: اعضای سابق شورای شهر کارون عوارض بر اساس سال 1394 تعیین کرده و همین مهم باعث بروز مشکلات مختلفی شده است، آیا با توجه به افزایش هزینه های مختلف از سوخت تا کوچکترین اقلام مورد نیاز و عوارض ناچیزی که براساس پنج سال گذشته تصویب شده است چه اندازه می توان کار کرد.

 

کد خبر 1033425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha