تیم های گشت نامحسوس پلیس راهور در قزوین باید افزایش یابد

فرخزاد بر لزوم افزایش تیم ‌های گشت نامحسوس پلیس راه و راهور در سطح استان قزوین تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «علی فرخزاد» در جلسه شورای هماهنگی ترافیک استان بیان کرد: با توجه به اینکه امروز متأسفانه شاهد دومین تصادف منجر به فوت در کمربندی نسیم شمال بودیم، از شهرداری قزوین می ‌خواهیم که ایمن‌ سازی لازم را در این مسیر انجام دهد.

 

معاون امور عمرانی استاندار قزوین ادامه داد: همچنین تقاطع کمربندی نسیم شمال برای ایمن ‌سازی باید اصلاح هندسی شود تا دیگر شاهد تصادفات فوتی در این مسیر نباشیم.

 

وی در ادامه با تاکید بر لزوم افزایش تیم ‌های گشت نامحسوس پلیس راه و راهور در سطح استان افزود: اداره کل مدیریت بحران استان باید به مانند سال ‌های قبل از طریق هماهنگی با ادارات و دستگاه‌ های اجرایی 10 خودروی مناسب را در اختیار پلیس راهنمایی و رانندگی بگذارد تا کمبودی در حوزه گشت محسوس پلیس نداشته باشیم.

 

فرخزاد از پیشرفت 98 درصدی پل روگذر انبار نفت در نزدیکی ورودی قزوین خبر داد و عنوان کرد: از شرکت پخش فرآورده‌ های نفتی می‌ خواهیم که 3 میلیارد و 800 میلیون تومان تعهد مالی خود را برای اجرای توافق سه جانبه با شهرداری و راه و شهرسازی در مورد احداث این پل پرداخت کند؛ ضمن اینکه ادارات کل راه و شهرسازی و راهداری هم باید علائم راهنمایی رانندگی لازم را روی این پل نصب کنند.

 

وی با اشاره به افتتاح آزادراه غدیر در چند روز اخیر که افزایش ترافیک در اتوبان آبیک به قزوین را در پی داشته است، خاطر نشان کرد: با توجه به لزوم اجرای بخشنامه شورای عالی ترافیک کشور مبنی بر ایمن ‌سازی پیرامون شهرها تا فاصله 30 کیلومتری باید احداث جاده مهرگان به قزوین تسریع شود تا بتوانیم ترافیک سنگین آزاد راه آبیک-قزوین را مدیریت کرده و از حجم ترافیک و تصادفات در این محور بکاهیم.

کد خبر 1033455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha