کشفیات مواد مخدر در آذربایجان غربی طی ۵ ماه اخیر افزایش ۶۴ درصدی داشته است

حق وردیان گفت: ۵ ماه اخیر امسال، مجموعا ۲ تن و ۴۰۴ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته و بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با یک تن و ۶۳۱ کیلوگرم بوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، «شمسعلی حق‌وردیان»، در گفت‌وگو با خبرنگاران در ارومیه،اظهار کرد:  ۵ ماه اخیر امسال، مجموعا ۲ تن و ۴۰۴ کیلوگرم کشفیات مواد مخدر داشته‌ایم که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته و بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با یک تن و ۶۳۱ کیلوگرم بوده است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی آذربایجان غربی  افزود:در طول این مدت مجموعا ۲ تن و ۴۰۴ کیلوگرم کشفیات داشته‌ایم که این میزان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۶۴ درصد افزایش داشته و بیشترین کشفیات مربوط به تریاک با یک تن و ۶۳۱ کیلوگرم بوده است.

این مسئول  با بیان اینکه ۶۷ باند نیز در این راستا منهدم شده که این امر نیز از رشد ۸۱ درصدی برخوردار بوده است، خاطرنشان کرد: ۲۸۳ دستگاه انواع خودرو و موتورسیکلت نیز توقیف شده و مجموعا ۲۳۰ هزار انواع قرص روانگردان کشف و توقیف شده است.

حق‌وردیان با بیان اینکه ۶ هزار و ۶۱۱ نفر نیز در راستای مبارزه با موادمخدر دستگیر شده‌اند، یادآور شد: از این تعداد ۴ هزار و ۸۸۴ نفر معتاد بودند.

رئیس‌پلیس مبارزه با مواد مخدر انتظامی آذربایجان غربی افزود: ۷۰۹ فقره کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی مناطق آلوده نیز صورت گرفته و یکی از سیاست های اصلی ایجاد ضربه در بنیان اقتصادی قاچاقچیان بوده که ۱۲۳ میلیارد تومان به بنیان اقتصادی قاچاقچیان ضربه وارد شده است.

 

کد خبر 1033461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha