کمک یک میلیارد تومانی خیرین حمیلی به نیازمندان در آستانه سال نو

خدرویسی ، گفت: از ابتدای اسفندماه تاکنون نیکوکاران حمیلی حدود یک میلیارد تومان به صورت نقدی و غیرنقد به نیازمندان اهدا کردند.

جمشید خدرویسی، رئیس کمیته امداد حمیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: امسال جشن نیکوکاری در روزهای سیزدهم، چهاردهم و پانزدهم اسفند ماه جاری همزمان با سراسر کشور در سطح استان برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد:، افزود: امیدواریم این میزان کمک با توجه به آغاز هفته احسان ونیکوکاری افزایش قابل توجهی یابد. 

 

رئیس کمیته امداد حمیل تصریح کرد: تمامی کمک های جمع آوری شده از خیران نیکوکار؛ پیش از پایان سال نو به دست نیازمندان و مددجویان تحت حمایت که شناسایی شده اند خواهد رسید. 

 

 خدرویسی افزود: کمیته امداد بخش حمیل در جلب و جذب مشارکت های مردمی در سال جاری بسیار خوش درخشیده است، و امسال خیران نیکوکار حدود پنج میلیارد تومان به صورت نقد و غیرنقد به نیازمندان حمیلی اهدا کردند.

 

وی با اشاره به اینکه این نهاد شناسنامه نیازمندی تمام خانوارهای مددجو را در اختیار دارد، تاکید کرد: تمامی کمک های مردمی بنا به نیت خیرخواهانه نیکوکاران و براساس نیازهای خانوارهای مددجو توزیع می شود.

 

خدرویسی در پایان گفت: امسال به دلیل شیوع ویروس کرونا این نهاد کمک های از قبیل توزیع بسته های معیشتی، مواد ضد عفونی و طبخ غذای گرم در برنامه های خود داشته و با رعایت پروتکل های بهداشتی توزیع کرده است.

کد خبر 1033485

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha