برگزاری جشن نیکوکاری در ۶۰ پایگاه و محلات مازندران

سعادت از برگزاری جشن نیکوکاری در ۶۰ پایگاه و تمام دفاتر مراکز نیکوکاری در محلات مازندران خبر داد.

«احمد سعادت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرستان ساری، با بیان اینکه هر کدام از ما در حد توانمان درجشن نیکوکاری شرکت می‌کنیم، بیان کرد: جشن نیکوکاری با مشارکت آموزش و پرورش، صدا و سیما و بسیجیان برگزار می شود.

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران تصریح کرد: جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه در سیزدهم اسفند با همکاری آموزش و پرورش از طریق شبکه شاد  اجرا می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: در چهاردهم اسفند ماه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در 60 پایگاه و تمامی دفاتر مراکز نیکوکاری در محلات برگزار می‌شود و در صورت برگزاری نماز جمعه در شهرستانهای استان در پانزدهم اسفند این جشن در میعادگاه های نماز جمعه برپا می‌شود.

 

سعادت ادامه داد: دانش آموزان تحت پوشش کمیته امداد دارای استعدادهای سرشار و هوش زیادی هستند که برای رسیدن به موفقیت نیازمند به امکانات لازم و کافی  هستند، به همین جهت ما در این نهاد تمامی تلاش خود را به کار بسته‌ایم تا فقر و محرومیت مانع از رشد و شکوفایی استعدادهای این افراد نشود.

 

وی تصریح کرد: برای گسترش فرهنگ نوعدوستی در کشور نیازمند ارائه آموزش و سوق دادن فرهنگ نوعدوستی به مدارس به عنوان یک کار آموزشی هستیم

 

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد مازندران اظهار کرد:مردم نوعدوست استان،می توانند به دفاترکمیته امداد ، درشهرستانهای مازندران ، مراجعه و یا کمک های خود را باشماره گیری آنی پرداخت #011*1*8877*با تلفن همراه و وارد کردن مبلغ مورد نظر کمک خود ، در این امر خداپسندانه مشارکت کنند و همچنین اهدا کمک از طریق شماره کارت مجازی6037997900001505 یکی دیگر ازاین راههای مشارکت در جشن نیکوکاری است.

 

کد خبر 1033585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha