فروش کتاب برای کمک به زلزله زدگان سی سخت

مولایی فرد از فروش کتاب به منظور کمک به نیازمندان آستارا و مردم زلزله زده سی سخت خبر داد.

«علی اصغر مولایی فرد» ظهر امروز(چهارشنبه، ۱۳ اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا، اظهارکرد: با توجه به اینکه اندیشه بدیع یک سازمان مردم نهاد علمی پژوهشی است، در نظر دارد با فروش کتاب و هزینه حاصل از آن به مردم نیازمند آستارا در آستانه عید نوروز و مردم زلزله زده سی سخت در حد توان یاری رسان باشد.

 

مسئول سازمان مردم نهاد اندیشه بدیع بندر آستارا با بیان اینکه این پویش با شعار «سی سخت را در سخت ترین و سردترین حال با مهربانی گرم کنید» برگزار می شود، افزود: در قالب این پویش یکصد جلد مجموعه رباعی« در این حوالی» سروده ی شیما مولایی فرد با قیمت پایه ۱۰۰ هزار ریال فروخته می شود و درآمد حاصل آن صرف کمک به نیازمندان و مردم زلزله زده سی سخت خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: اگر خریداری نیز قیمت بیشتری برای خرید کتاب اختصاص دهد اندیشه بدیع پیشاپیش مهربانی او را سپاسگزار خواهد بود و صرف کمک به نیازمندان و زلزله زدگان می کند.

 

مولایی فرد با بیان اینکه پویش کمک به نیازمندان آستارا در آستانه عید نوروز و زلزله زدگان سی سخت از ۱۰ اسفند آغاز شده و تا ۲۰ اسفند ادامه دارد، گفت: مردم خیر و نوعدوست آستارا برای خرید کتاب می توانند به دفتر موسسه مردم نهاد اندیشه بدیع واقع در پاساژ حکیم نظامی- طبقه دوم مراجعه و در این امر سهیم باشند.

 

مسئول سازمان مردم نهاد اندیشه بدیع بندر آستارا با اشاره به اینکه مردم این شهرستان همیشه در کارهای نوعدوستانه پیشگام بوده‌اند، خاطرنشان کرد: از شهروندان آستارایی انتظار داریم با خرید کتاب در این امر نیک و پسندیده مشارکت کنند.

کد خبر 1033617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha