هنرمندان اهل محاسبه سود و زیان نیستند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: هنرمندان اهل محاسبه سود و زیان نیستند زیرا که هنر کار دل است و ما نمی توانیم آن هنر را قیمت گذاری مادی کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان، «ابوذر کوثری» در همایش تجلیل از فرهیختگان و افتخارآفرینان حوزه فرهنگی و هنری استان بیان داشت: حضور در جمع هنرمندان یک جنبه خاص و یک جنبه عام دارد.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان با بیان اینکه جنبه عام حضور در بین هنرمندان به ذات هنر بر می گردد، ادامه داد: هنر متعلق به همگان است.

 

کوثری هنر را برآورده از ذات انسان دانست، ادامه داد:  هر کسی در بین هنرمندان حضور پیدا می کند ابراز خوشحال دارد.

 

وی افزود:  در جنبه خاص حضور در جمع هنرمندان این است جمع، خاص است که امروز افتخار در بین آنها نصیب بنده شده است.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد:  از زوایای مختلف به مقوله هنر نگریسته می شود؛ هنر نمودهایی دارد که در جاها و با زبان های مختلف بیان می شود.

 

کوثری با اشاره به اینکه هنر گویاترین زبان است، گفت: هنر مهمترین ابزار بیان ارزش های انقلاب است.

 

وی افزود: هنرمندان اهل محاسبه سود و زیان نیستند زیرا که هنر کار دل است و ما نمی توانیم آن هنر را  قیمت گذاری مادی کنیم.

 

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: کسی کار هنر می کند به نحوی از خودگذشتی انجام می دهد و در واقع ایثار است؛ هنر محدود به یک فرد نمی شود متولیان خاص خودش را دارد.

 

کوثری گفت: شما هنرمندان با فعالیت ارزشمند خودتان توانسته اید زبان گویای مردم باشید و ناهنجارهای را با زبان هنر منتقل و تدوین و مسئولین را دغدغه مند کنید.

کد خبر 1033652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha