۶۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های حوزه فاوا خراسان جنوبی اختصاص یافت

بهی از اختصاص ۶۴ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به طرح های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «مصطفی بهی» امروز (۱۳ اسفند) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از  کسب و کارهای نوپای حوزه فناوری اطلاعات حمایت تسهیلاتی و فنی اعتباری رایگان برای ایجاد اشتغال و توسعه کسب و کارهای مبتنی بر فناوری اطلاعات می شود.

 

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون از محل تسهیلات وجوه اداره شده با پرداخت تسهیلات ۶ طرح اشتغال زایی با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد ریال موافقت شده است.

 

بهی با معرفی طرح بوم واره به عنوان طرحی کم هزینه و ساده برای حمایت از توسعه کسب و کارها تصریح کرد: در این طرح شرکت های نوپا و نوآور از خدمات حمایتی با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال بهره مند می شوند.

 

به گفته وی این خدمات شامل خدمات میزبانی، پردازش و ذخیره ‌سازی، نرم‌افزارهای حسابداری و اداری، درگاه پرداخت اینترنتی، تبلیغاتی، حقوقی و انواع خدماتی که یک شرکت نوپا برای طی مسیر نیاز دارد، می شود.


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی بیان کرد: شرکت های نوپا  برای بهره مندی از این طرح می توانند به درگاه اینترنتی ایران نوآفرین به آدرس irannoafarin.ir مراجعه کنند.

 

بهی با اشاره به طرح ایجاد و توسعه اشتغال روستایی و عشایری افزود: تاکنون با اجرای ۳۸ طرح و پرداخت بیش از ۲۰ میلیارد ريال تسهیلات اشتغال زايی به طرح های مبتنی بر فناوری اطلاعات موافقت شده است.

 

وی در پایان عنوان کرد: همچنین تاکنون ۲۴ طرح توسعه باجه های پست بانک روستایی با اعتباری بالغ بر ۳۶ میلیارد ریال تصویب و  به بانک عامل معرفی شده اند.

کد خبر 1033662

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha