بازاریان در تعظیم شعائر اسلامی پیشگام هستند

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه بازاریان در طول عمر انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی دارند، گفت: بازاریان در تعظیم شعائر اسلامی همواره پیشگام بوده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام سید« احمد رضا شاهرخی» امروز(13 اسفند) دامروز(13اسفند) در دیداربا مسئولات ستادهای امر به معروف  ونهی از منکر اتحادیه های صنفی شهرستان خرم آباد، ، اظهار داشت: بازاریان  در دوران پیروزی انقلاب و مبارزه با رژیم  طاغوت پشت سرعلما بودند و همراه با علما به زندان می افتادند و با علما شکنجه می شدند.

 

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد، افزود: در دوران دفاع مقدس ما 10 هزار شهید بازاری داریم، افزود: در استان لرستان هم ما 300 بازاری شهید داریم.

 

وی با بیان اینکه جمعی دیگر از بازاریان همیشه پشتیبان رزمندگان و جبهه های نبرد حق علیه باطل بودند، افزود: در پشتیبانی از جبهه های همیشه حرف اول را بازاریان می زدند.

 

حجت الاسلام شاهرخی اذعان داشت:  بازاریان همواره در تعظیم شعائر اسلامی نقش مهمی داشته اند.

 

وی با اشاره به ادامه متسمر حمایت بازاریان از ارزش های دینی، انقلابی و حمایت از مردم، گفت: در مبارزه با بحران کرونا، بازاریان علاوه بر کمک های همیشگی همراه با دستورات بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا حرکت کردند.

 

حجت الاسلام شاهرخی افزود: بازاریان چهره های انقلابی سابقه دار هستند وقبل و بعد از انقلاب دارای کارنامه ای درخشان در حمایت از دین، انقلاب و دستگیری از نیازمندان دارند.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه ما در این قریب 42 سال عمر انقلاب، دچار نوساناتی در بازار شدیم و اقتصاد ما دچار نوساناتی بوده است، اذعان داشت: ما کشوری هستیم که مستقل هستیم و این مهم خشم دشمنان را در پی داشته است ونظام سلطه تمام توان خود را برای مقابله با استقلال ما به کار برده اند.

 

حجت الاسلام اظهار کرد: به رغم تحریم های ظلمانه و توطئه های دشمنان در نواسانات بازار، در 42 سال عمر انقلاب، بازاریان در تنظیم بازار و مبارزه با توطئه های دشمنان خوش درخشیده اند و کارنامه درخشانی دارند.

کد خبر 1033675

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha