اختصاص ۷ کد آمبولانس ویژه حمل بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان

منصور از اختصاص هفت کد آمبولانس ویژه حمل بیماران کرونایی در جنوب غرب خوزستان خبر داد و گفت: در حال حاضر با توجه به تراکم جمعیتی، سه کد آمبولانس ویژه حمل بیماران کرونایی در آبادان، ۲ کد آمبولانس در خرمشهر و ۲ کد آمبولانس نیز در شادگان فعال هستند.

«امین منصور» امروز (چهارشنبه 13 اسفند) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، اظهار کرد: دانشکده علوم پزشکی آبادان جزء نخستین دانشگاه‌های کشور در جهت اختصاص کد آمبولانس ویژه بیماران کرونایی است.

 

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: در حال حاضر با توجه به تراکم جمعیتی، سه کد آمبولانس ویژه حمل بیماران کرونایی در آبادان، ۲ کد آمبولانس در خرمشهر و ۲ کد آمبولانس نیز در شادگان فعال هستند.

 

وی با بیان اینکه از آنجایی که این کد آمبولانس ها تنها برای بیماران کرونایی پیش بینی شده اند تصریح کرد: حمل و جابجایی بیماران از مقابل منزل تا بیمارستان و از بیمارستان‌های تابعه دانشکده علوم پزشکی آبادان تا بیمارستان معین این دانشکده توسط این آمبولانس ها انجام می شود.

 

منصور یادآور شد: آمبولانس‌های ویژه حمل بیماران کرونایی، به طور سریع پس از انتقال بیماران، در محل بیمارستان آیت‌الله طالقانی به شکل کامل ضدعفونی و برای حمل بیمار بعدی آماده می‌شوند.

 

کد خبر 1033740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha