اعزام پنجمین مرحله کمک های مردمی به استان سیستان و بلوچستان

جلایی از اعزام پنجمین مرحله از کمک های مومنامه مردم استان مرکزی به سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «سعید جلایی» با اشاره به اهمیت نوعدوستی و کمک به هموطنان عزیز به ویژه در مناطق محروم در جمع خبرنگاران گفت: مردم خیر و نیکوکار استان مرکزی همواره یار و یاور نیازمندان هستند و در راستای کمک به نیازمندان همواره در خط مقدم همدلی بوده و هستند.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک با اشاره به اعزام پنجمین مرحله از کمک مومنانه برای هموطنان سیستانی افزود: خدا را شاکریم به همت مردم انقلابی استان مرکزی شاهد جمع آوری و اعزام پنجمین مرحله از محموله کمک های مردمی به استان سیستان و بلوچستان و منطقه محروم شهرستان زابل هستیم.

 

وی با بیان اینکه تقویت انگیزه انقلابی و جهادی در هیئات مذهبی یک امری ضروری و مهم محسوب می شود، ادامه داد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به حضور جوانان مومن و انقلابی برای خدمت رسانی در عرصه های مختلف داریم.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: این محموله شامل ارزاق و بسته های معیشتی، وسایل گرمایشی، فرش، یخچال، وسایل روشنایی، اسباب بازی و لوازم و تحریر خواهد بود که مطابق با برنامه ریزی انجام شده در ایام نوروز 1400 به شهرستان زابل از استان سیستان و بلوچستان ارسال خواهد شد.

 

جلایی در ادامه به شیوع ویروس کرونا و ایجاد مشکلات بیشتر اقتصادی اشاره کرد و گفت: مشکلات اخیر اقتصادی شرایط زندگی را برای اقشار محروم جامعه سخت کرده است.

 

این مقام مسئول ادامه داد: این سری از اقدامات به نوعی تهذیب نفس، خودسازی و آماده کردن جوانان مومن و انقلابی برای روزهای مهم و سرنوشت ساز خواهد بود.

 

مسئول هیئت رزمندگان اسلام شهرستان اراک اضافه کرد: خیرین می توانند کمک های خود را به حساب های (6273817010044604)، (13254395000951) واریز کنند.

 

وی همچنین اضافه کرد: خیرین و نیکوکاران می توانند کمک های نقدی و غیر نقدی خود را به خیابان امام خمینی(ره)-خیابان ملت-سالن ورزشی کانون بسیج و یا انتهای خیابان جهانگیری-موکب شهدای گمنام تحویل دهند.

کد خبر 1033795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha