هنر ابزار جنگ نرم در برابر دشمنان است

عظیمی میرآبادی با اشاره به اهمیت توجه دانشجویان نسبت به تولید آثار فاخر هنری، فرهنگی و علمی گفت: هنر ابزار جنگ نرم در برابر دشمنان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مهدی عظیمی میرآبادی» طی نشست آئین اختتامیه ششمین جشنواره فرهنگی، هنری دانشجویی ققنوس که چهارشنبه 13 اسفند در سالن شهید سبحانی کرج برگزار شد گفت: دوران دفاع مقدس و دوران دفاع از حرمین شریف به واقع جهاد اکبر بود که بسیاری از جوانان با ایثار و از خودگذشتگی در عرصه میدان نبرد حاضر شدند.

 

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس افزود: امروز در عرصه هنر و در وادی جنگ نرم هستیم، که به نوبه خود جنگی سخت و طاقت فرسا است.

 

وی اظهار کرد: دشمن با تمام توان و عده و عُده ایستاده است تا مانع از حضور نیروهای خدا در آخر زمان شود و این در حالی است که با ابزار هنر می توانیم در برابر او ایستادگی کنیم و نقشه هایشان را از بین ببریم.

 

وی ادامه داد: محتوا، تکنیک و مخاطبان سه ضلع هنر هستند که باید با توجه به کیفیت و تعالی آن در عرصه جنگ نرم با بهره مندی از قرآن کریم، و اهل بیت(ع) در برابر دشمنان ایستادگی کنیم.

 

وی با اظهار امیدواری از شرکت کنندگان در جشنواره ققنوس بیان کرد: دانشجویانی که در جشنواره ققنوس آثار هنری خود را فرستاده اند طیف گسترده ای از دانشجویان بسیجی هستند با توجه به شاخص های جنگ نرم در عرصه مقابله با دشمنان ایستاده اند.

 

مدیرعامل انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: اهداف اسلام و دین با زبان و ابزار هنر بهتر از هر زبان دیگری قابل بیان کرد، از این رو توجه به کیفیت، مخاطب و محتوا اساس اصلی هنر به عنوان یکی از ابزار جنگ نرم است.

 

 

کد خبر 1033824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha