بهره مندی ۱۵۰۰ بیمار صعب‌العلاج از خدمات کمیته امداد

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طی سال جاری ۱۰۸ بیمار خاص و هزار و‌۵۰۰ بیمار صعب العلاج از خدمات کمیته امداد بهره‌مند شده اند.

«مجید الهی راد» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان بیان کرد: طی ۱۱ ‌ماه گذشته ۷۵۳ فقره جهیزیه با اعتبار چهار میلیارد و ۵۱۸ میلیون ریال در اختیار مددجویان کمیته امداد قرار گرفت.

 

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی با تأکید بر اینکه هر یک از مددجویان  در ماه مبلغ ۷۳ هزار تومان کمک معیشتی و ۱۰۸ هزار تومان هم بابت هدفمندی یارانه‌ها دریافت می‌کنند، گفت: با احتساب مبالغ عنوان شده مجموع دریافتی یک خانواده سه نفره ۳۸۷ هزار تومان و یک خانواده پنج نفره ۵۵۴ هزار و ۵۰۰ تومان است.

 

وی اضافه کرد: ما حصل کمک‌های مومنانه امسال ۸۵ هزار و ۱۳۹ بسته غذایی به ارزش ۱۳ میلیارد و‌۳۰۰ میلیون تومان بود که در قالب سبد غذایی میان مددجویان توزیع شد و در حال حاضر افراد جامانده از دور اول شناسایی می‌شوند تا از سبدهای غذایی، بهره‌مند شوند.

 

وی همچنین با بیان اینکه ۶۲۵ هزار و ۱۱۵ بسته غذای گرم به ارزش ۸ میلیارد و ۶۰ میلیون تومان بین نیازمندان حاشیه شهرها و روستاها در ماه‌های محرم و رمضان توزیع شده است، افزود: ۵۵۰ تبلت به ارزش یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال و ۱۳ هزار بسته تحصیلی بین دانش آموزانی که زیر پوشش کمیته امداد هستند توزیع شد.

 

گفتنی است؛ بیش از ۶۱ هزار خانوار با جمعیت ۱۱۱ هزار و ۷۳۵ نفر در خراسان شمالی زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد امام خمینی (ره) هستند.

 

 

کد خبر 1033895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha