بانک رفاه برای مدرسه سازی در مناطق محروم استان کرمان کمک می کند

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس گفت: تأمین فضای آموزشی در مناطق حاشیه ای شهر کرمان یکی اولویت های مردم است که با هماهنگی با آموزش و پرورش بر اساس توافق انجام شده با بانک رفاه قرار شد در محروم ترین مناطق استان مدرسه سازی انجام شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ اسماعیل لله گانی، پنجشنبه(۱۴ اسفند) به دعوت دکترمحمدرضاپورابراهیمی، نماینده مردم کرمان و راور به استان سفر کرد و در بدو ورود به گلزار شهدای کرمان و زیارت مزار شهید سلیمانی و یاروفادارش حاج حسین پورجعفری رفت.

 

 

سپس عملیات اجرایی یک باب مدرسه در روستای سعیدی و یک واحد در سعادت آباد؛ هر دو از مناطق حاشیه شهر آغاز شد؛ این دو مدرسه ۱۲ کلاسه است و قرار شد ظرف مدت یک سال به بهره برداری برسد.

 

 

دکتر پورابراهیمی با اعلام اینکه قرار است اعتباراتی توسط بانک رفاه به منظور مدرسه سازی و اشتغال اختصاص پیدا کند؛ از مجموعه بانک رفاه به دلیل انجام امور خیرخواهانه و اقدامات در شرایط دشوار کنونی قدردانی و بیان کرد: تأمین فضای آموزشی در مناطق حاشیه ای شهر کرمان یکی اولویت های مردم  است که با هماهنگی با آموزش و پرورش بر اساس توافق انجام شده با بانک رفاه قرار شد در محروم ترین مناطق استان مدرسه سازی انجام شود.

 

 

وی تصریح کرد: این سفر با هدف انجام آخرین اقدامات در زمینه کمک های بانک رفاه به حوزه‌ علمیه شهداد و یادمان شهدای گمنام این منطقه، کمک به توسعه زیرساخت های حوزه بهداشتی و کمک به احداث و تکمیل ۳۳ واحد مسکونی کمیته امداد در شهداد و.... است.

 

 

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی؛ اقدامات در حال انجام در زمینه محرومیت زدایی در استان را با هماهنگی سازمان بسیج دانست.

 

کد خبر 1033897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha