جشن نیکوکاری امسال در ۳۶۸ پایگاه امدادی ومراکز نیکوکاری برگزار می شود

به گفته صفری، هفته احسان و نیکوکاری از ۱۳ تا ۲۱ اسفند به منظور جذب کمک ها و هدایای مردم به خانواده های محروم نیازمند برگزار می‌شود که جمع آوری و توزیع آن به وسیله کمیته امداد صورت می‌گیرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه ساله مردم نیکوکار استان با مشارکت در این آیین حسنه از فرزندان ایتام و نیازمندان دستگیری کرده و کمک های خود را اهدا می کنند.

 

صفری با بیان اینکه امسال نیز طبق سنوات گذشته این جشن به صورت نمادین از 13 اسفند ماه  سال جاری و با شعار " عیدی برای همه" همزمان با سالروز تاسیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر کشور و استان زنجان  برگزار می شود، گفت: به دلیل پیشگیری از شیوع بیماری منحوس  کرونا و تعطیلی مدارس این رویداد ملی ومعنوی در 368 پایگاه نمادین و مراکز نیکوکاری استان زنجان  برگزار می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اینکه مردم نیکوکار و ولایتمدار استان زنجان هر سالهدر استانه عید نوروز  حضور پر رنگی در جشن نیکوکاری دارند،افزود:امیدواریم امسال نیز شاهد رشد کمک های هم استانی های عزیز زنجانی برای حمایت از مددجویان وایتام  در استانه عید نوروز باشیم .

 

 وی با اشاره به راه اندازی تلفن نیکوکاری در کمیته امداد استان زنجان گفت: برای تسهیل در جمع آوری کمک های مردمی وپیشگیری از شیوع ویروس منحوس کرونا سامانه نیکوکاری 33116 استان زنجان در دهه مبارک فجر امسال راه اندازی شد ومردم خیر استان می توانند با شماره گیری تلفن مذکور  وانتخاب گزینه 3 در جشن نیکوکاری بصورت غیر حضوری شرکت کنند

 

مدیر کل کمیته امداد استان زنجان افزود: مردم خیر ونیک اندیش استان علاوه بر پایگاه های امدادی، معابر و مراکز نیکوکاری می توانند از درگاه های غیر حضوری مانند 096887 ، کد دستوری #024*1*8877* کمک های خود را به نیازمندان اهدا کنند.

 

صفری گفت: همچنین شماره کارت 6037997950030420 نیز  به دریافت کمک خیران جهت جشن نیکوکاری اختصاص داده شده است.

کد خبر 1033898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha