ستادساماندهی امور جوانان باید برنامه ارائه بدهد

استاندار کرمان ستاد ساماندهی امور جوانان را جزو مهم ترین ستادها دانست که باید به مسئولان برنامه بدهد و تولید برنامه کند؛ اعلام کرد: ظرفیت استفاده از قوانین وجود دارد و می توانیم در دل آن تولید فرصت بکنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ علی زینی وند، پنشجنبه(۱۴ اسفند) در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با بیان اینکه نگاه خوبی به ستاد ساماندهی امور جوانان وجود دارد؛ افزود: ما در تولید سند و راهبرد، انباشت تجربه و علم را داریم و از این حیث مشکل نداریم.

 

 

استاندار کرمان افزود: حجمی از ایده های خوب در سطوح عالی کشور تولید شده اما نتوانسته ایم این حلقه را به اجرا وصل کنیم و گوش کشور از کلی گویی و حرف های کلی زدن پر است و فایده ندارد.

 

 

وی با طرح این سئوال که اکنون در بحث هویت{دینی و ملی جوان} تا چه اندازه احساس تهدید می کنیم؟ اکنون هویت فرزندان ما چگونه است؟ اظهار کرد: باید مفاهیم این ستاد به گونه ای باشد که چتر آن بالای سر همه ایرانیان قرار بگیرد و امروز حجم زیادی از هویت جوانان برگرفته از فضای مجازی و مفاهیمی است که هیچ مناسبتی با هویت ایرانی، انقلابی و اسلامی ما ندارند.

 

 

زینی وند با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و اعتراض ضمنی مقام معظم رهبری به وضع موجود  و اینکه ما{مسئولان} خیلی به وظایف عمل نکردیم؛ تصریح کرد: بخش زیادی از بیانیه آسیب شناسانه است و بخشی نگاه راهبردی به آینده دارد.

 

 

وی ستاد ساماندهی امور جوانان را جزو مهم ترین ستادها دانست که باید به مسئولان برنامه بدهد و تولید برنامه کند؛ اعلام کرد: ظرفیت استفاده از قوانین وجود دارد و می توانیم در دل آن تولید فرصت بکنیم.

 

 

استاندار کرمان با اشاره به تجربه مدیریتی خود رد استان سیستان و بلوچستان گفت: شاید توقع من بالا است و یا گزارش ارائه نشده، اما پویایی و سرزندگی تشکل های جوانان سیستان و بلوچستان بالاتر از کرمان بود؛ کرمان ظرفیت بالایی دارد اما کار انفرادی نتیجه نمی دهد و کار تشکلی به نتیجه می رسد. 

کد خبر 1033907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha