خیرین در هفته «احسان و نیکوکاری» مشارکت داشته باشند

دشتی گفت: خیرین و نیکوکاران هر سال در هفته «احسان و نیکوکاری» مشارکت خوبی داشته و امسال نیز از همه این عزیزان دعوت می کنیم تا با حضور در این امر خداپسندانه مددکاران تحت پوشش این کمیته را حمایت کنند.

«حسین دشتی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: راه اندازی پرداخت غیرحضوری از پتانسیل های خوب هفته «احسان و نیکوکاری» در سال جاری برای مشارکت بیشتر مردم در این امر خیرخواهانه است که از شیوع بیماری کرونا نیز پیشگیری می کند و موجب افزایش سلامت و نشاط جامعه می شود.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اردبیل تصریح کرد: جشن نیکوکاری با شعار «عیدی برای همه» با همدلی اقشار مختلف مردم از 13 تا 15 اسفندماه در مناطق مختلف استان اجرا می شود و امیدواریم خیرین و نیکوکاران همچون سال های قبل مشارکت خوبی در این طرح احسان داشته باشند.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: خیرین و نیکوکاران هم استانی با مراجعه به وب سایت اینترنتیemdad.ir   و یا از طریق کد آنی پرداخت #۰۴۵*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۲۲۲۱۴ نزد بانک ملی به نام کمیته امداد استان اردبیل نیز می توانند کمک های خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کنند.

 

دشتی بیان کرد: تمهیدات لازم برای مشارکت دانش آموزان نیز در نرم افزار «شاد» فراهم شده است و امیدواریم با مشارکت والدین در این امر آموزش های لازم در احسان و نیکوکاری را به فرزندان خود بیاموزند.

 

وی یادآور شد: خیرین و نیکوکاران هر سال در هفته «احسان و نیکوکاری» مشارکت خوبی داشته و امسال نیز از همه این عزیزان دعوت می کنیم تا با حضور در این امر خداپسندانه مددکاران تحت پوشش این کمیته را حمایت کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان افزود: 80 هزار نفر در قالب 41 هزار خانواده تحت حمایت این نهاد هستند و امیدواریم با مشارکت مردم در هفته احسان و نیکوکاری بتوانیم بخشی از نیازهای این خانواده ها را برای سال جدید تهیه و تامین کنیم.

کد خبر 1033922

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha