پیشبرد امور فرهنگی و معنوی با روحیه بسیجی محقق می گردد

فرماندار شهرستان پیشوا گفت: پیشبرد امور فرهنگی و معنوی با روحیه بسیجی محقق می گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، حسین‌ عباسی فرماندار شهرستان پیشوا در مراسم افتتاح پایگاه بسیج کارکنان فرمانداری این شهرستان گفت: بسیج یک نهاد مردمی و انقلابی و نشات گرفته از  اندیشه‌های هوشمندانه امام راحل(ره) است که از ابتدا تا امروز کارکردهای فراوانی داشته است.

وی ادامه داد: با تشکیل پایگاه بسیج شهید حاج قاسم سلیمانی در فرمانداری پیشوا، روحیه ارزشی تقویت و همدلی و همفکری بین کارکنان افزایش می‌یابد که این از برکات وجودی بسیج است.

عباسی با تاکید بر حضور مداوم کارکنان ادارات در برنامه های بسیج اظهار داشت: این انتظار از کارکنان فرمانداری، بخشداری‌ها و دهیاری‌ها می‌رود که ضمن عضویت، حضوری فعال در این پایگاه داشته و در راستای پیشبرد موضوعات فرهنگی‌ و معنوی دغدغه‌مند باشند.

فرماندار پیشوا بیان کرد: پایگاه بسیج فرمانداری باید جزو بهترین، منظم‌ترین و فعال‌ترین پایگاه‌ها در سطح شهرستان بوده و در عرصه‌های مختلف پیشرو باشد.

وی در پایان با تقدیر از تشکیل پایگاه بسیج در این فرمانداری گفت:‌این پایگاه به نام سردار بزرگ اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی مزین گشته که امیدواریم روحیه بسیجی‌وار و جهادگونه این شهید والامقام به همه‌ مجموعه‌های اداری تسری یابد.

کد خبر 1033938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha