​بهره برداری از مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به عنوان کارخانه نوآوری

حق شناس گفت: با تفاهمی که با معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به عنوان کارخانه های نوآوری مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «هادی حق شناس» ظهر امروز(پنجشنبه ۱۵ اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سالجاری پروژه های خوبی در سطح شهر گرگان به بهره برداری رسید.

 

استاندار گلستان با بیان اینکه در دهه فجر و هفته دولت بالغ بر 10 هزار میلیارد تومان پروژه در گلستان افتتاح و کلنگ زنی شد، ادامه داد: پروژه های اقتصادی و شهری بخش عمده این پروژه ها را تشکیل می داد.

 

حق شناس به مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان اشاره کرد و یادآور شد: این پروژه در مساحت 12 هزار متر مربعی به بهره برداری رسید.

 

وی گفت: براساس میزان سرمایه گذاری این پروژه جزو پنج پروژه بزرگ استانی بود که امروز با دستور رئیس جمهور افتتاح شد.

 

استاندار گلستان ابراز داشت: با تفاهمی که با معاونت علمی ریاست جمهوری انجام شده مجتمع اداری، تجاری و فرهنگی شهرداری گرگان به عنوان کارخانه های نوآوری مورد بهره برداری قرار می گیرد  و استارتاپ ها در این مکان مستقر می شود.

 

حق شناس گفت: این مجتمع فضای بی نظیری است که مهندسان و فعالان عرصه های دانش بنیان بتوانند کارهای اقتصادی خود را پیگیری کنند.

 

کد خبر 1033950

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha