ضربه پلیس به باندهای تبهکاری در گلستان/ کشف دو قتل و ۳۰۰ سرقت در استان

فاضل دادگر گفت: با اجرای طرح اقتدار و آرامش توسط پلیس تخصصی و نیروی انتظامی شهرستان های تابعه به باندهای قاچاق مواد مخدر، باند سارقان و تبهکاران ضربه زدیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد سعید فاضل دادگر» ظهر امروز (پنجشنبه 15 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: طرح اقتدار و آرامش توسط پلیس های تخصصی و نیروی انتظامی شهرستان های تابعه به مدت 48 ساعت با هماهنگی دستگاه قضایی به اجرا در آمد.

 

فرمانده انتظامی گلستان با بیان اینکه با اجرای این طرح پلیس به باندهای قاچاق مواد مخدر، باند سارقان و تبهکاران ضربه زد، ادامه داد: در این طرح پلیس های تخصصی آگاهی، مواد مخدر، امنیت اقتصادی، پلیس امنیت اطلاعات و پلیس فتا و پلیس راهور و پلیس راه مشارکت داشتند.

 

فاضل دادگر یادآور شد: در اجرای این طرح برخورد با سارقان مسلح را شاهد بودیم و بیش از 300 مورد کشف سرقت ها در اجرای این طرح گزارش شده است.

 

وی گفت: همچنین در اجرای این طرح دو فقره قتل را کشف کردیم و پلیس های دیگر مثل امنیت اقتصادی توانستند اقلام ممنوع و قاچاق را در حد قابل توجهی کشف کنند.

 

فرمانده انتظامی گلستان بیان کرد: پلیس این هشدار را می دهد که افرادی که به دنبال خرابکاری هستند و مجرمانی که به دنبال برهم زدن آرامش مردم هستند قاطعانه برخورد خواهیم کرد و همکاران ما در سطح شهرستان ها به صورت شبانه روزی پای کار هستند و اجازه ناامنی در گلستان را نمی دهیم.

 

فاضل دادگر افزود: طرح نوروزی پلیس از چند روز مانده به نوروز شروع می شود و تشدید طرح ها را به منظور برای جلوگیری از سرقت و هم کنترل ورودی و خروجی استان با توجه به تاکیدات ستاد کرونا خواهیم داشت.

 

وی یادآور شد: بخش عمده تلفات جاده ای در حوزه رانندگی مربوط به موتور سیکلت سواران است و بخش عمده جرائم خشن نیز مربوط به تردد موتورسیکلت هایی است که با مخدوش کردن پلاک بی حساب و کتاب در جاده ها تردد می کنند.

 

فرمانده انتظامی گلستان تاکید کرد: در روزهای گذشته شاهد آن بودیم که برخی در فضای مجازی مبادرت به اوباشگری کرده بودند که بلافاصله این افراد دستگیر شدند و امروز با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی می شوند.

 

فاضل دادگر افزود: از مردم درخواست می شود با توجه به شیوع ویروس کرونا رعایت فاصله اجتماعی را داشته باشند و در چهارشنبه آخر سال طرح های نظارتی خود را اجرا می کنیم و با افرادی که توزیع اقلام محترقه را دارند  برخورد می شود.

 

 

کد خبر 1033959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha