حدود سه هزار شعبه اخذ رأی برای انتخابات آتی در کرمان پیش بینی شد

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: در انتخابات پیش رو بیش از ۳ هزار شعبه اخذ رأی در سراسر استان داریم که حدود ۱۰ هزار نفر نیرو برای حفاظت از شعب اخذ رأی و با احتساب سایرین حدود ۱۵ هزار نیرو برای حفاظت نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حمید شمس الدینی پنجشنبه (14 اسفند) در ستاد انتخابات استان گفت: در انتخابات گذشته بیش از 7 هزار و 500 نفر نیرو برای حفاظت از صندوق های رأی داشتیم و در مجموع 12 هزار نفر نیرو در انتخابات گذشته به کار گرفتیم.

 

 

مدیرکل دفتر امنیتی و انتظامی استانداری کرمان بیان کرد: در انتخابات پیش رو بیش از 3 هزار شعبه اخذ رأی در سراسر استان داریم که حدود 10 هزار نفر نیرو برای حفاظت از شعب اخذ رأی و با احتساب سایرین حدود 15 هزار نیرو برای حفاظت نیاز داریم.

 

 

وی افزود: فرمانداران نگرانی در بحث تأمین نیرو نداشته باشند زیرا ما از ظرفیت نیروهای بسیج و ارتش استفاده می کنیم اما مسئولیت تأمین نظم و امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است.

 

 

شمس الدینی تأکید کرد: فرمانداران نقاط آسیب پذیر را شناسایی کنند تا مشکلی در بحث انتخابات پیش نیاید و جاهایی که باید تأمین امنیت بیشتری بشود و نیروی بیشتری به کار گرفته شود، احصاء کنند.

 

کد خبر 1034061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha