انتخابات سال آینده باید از روی اخلاق عمل شود

حجت‌الاسلام حسینیان بابیان اینکه در انتخابات سال آینده باید از روی اخلاق عمل شود گفت: اخلاق در انتخابات پیش رو، باید ترویج داده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان ،حجت‌الاسلام« سید محمدحسینیان» در خطبه‌های نماز جمعه دامغان با اشاره به دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز و نقش و مشارکت مردم در این رویداد سیاسی گفت: انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در خرداد ۱۴۰۰ باید با حضور و مشارکت مردم به‌خوبی برگزار شود.

 

امام جمعه دامغان با بیان اینکه انتخابات نشانه مردم سالاری و خود باوری است  اضافه کرد: انتخابات از یک نقش و جایگاه فراوان در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برخوردار است.

 

وی انتخابات را نقطه وصل مردم به نظام دانست وگفت: انتخابات وسیله برای تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی ایران محسوب می‌شود لذا برای خنثی سازی ترفند و توطئه‌های دشمنان وظیفه داریم در انتخابات شرکت کنیم.

 

حجت‌الاسلام حسینیان بابیان اینکه انتخاب رئیس‌جمهور آینده باید از روی آگاهی و بدون دخیل شدن احساس و عاطفه صورت گیرد، افزود: رئیس‌جمهور نماینده ملت به شمار می‌رود لذا تعیین معیارهای انتخاب رئیس‌جمهور باید با دقت و حساسیت بالا انجام شود و به معیارهای تبیینی از سوی رهبر معظم انقلاب توجه داشت.

 

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان دامغان با اشاره به اینکه رئیس‌جمهور باید طراز ملت ایران باشد اظهار داشت: معیار دولت جوان و حزب‌اللهی موضوعی که رهبر معظم انقلاب بر آن اشاره کردند و از سویی رعایت اخلاق موضوع مهم دیگری که باید موردتوجه قرار گیرد.

 

وی بابیان اینکه در انتخابات سال آینده باید از روی اخلاق عمل شود، تصریح کرد: علاوه بر رئیس‌جمهور انتخاب شوراهای اسلامی مردمی نیز به‌عنوان رابطان اتصال مردم با دستگاه‌ها نیز حائز اهمیت است که باید فرد موردنظر را از روی آگاهی و بدون تعصب انتخاب کرد.

 

حجت‌الاسلام حسینیان با اشاره به اینکه با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۶۰ هزار اصله نهال طی هفته منابع طبیعی در شهرستان دامغان توزیع می‌شود اظهارداشت: منابع طبیعی در شهرستان دامغان شرایط خوبی دارد و این دستگاه در بحث آبخیزداری و حفظ انفال خدمات خوبی ارائه داده است.

کد خبر 1034200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha