انتصاب ها و مسئولیت ها برپایه شایستگی و صلاحیت ها باشد

حجت الاسلام مختاری با اشاره به اهمیت جایگاه نماینده شهرستان ساوجبلاغ در انتصاب ها و مسئولیت ها گفت: انتصاب ها و مسئولیت ها متناسب با شایستگی و صلاحیت ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام روح الله مختاری» در خطبه های نماز عبادی سیاسی شهر هشتگرد که جمعه 15 اسفند در مصلی نمازجمعه این شهر برگزار شد گفت: مواضع اخیر نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ویژه نماینده مردم شهرستان ساوجبلاغ با هدف احقاق حقوق مردم قابل تقدیر است.

 

امام جمعه ساوجبلاغ افزود: برنامه ها و اقدام های عملی و راهبری به منظور از بین بردن تحریم ها تا اصلاح بودجه به ویژه بحث مالیات از اقشار پردرآمد جامعه از جمله مسائل حائر اهمیتی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی نسبت به آن اهتمام داشتند.

 

وی با اشاره به اهمیت انتصاب ها و ارائه مسئولیت ها بیان کرد: از نماینده مردم هشتگرد و شهرستان ساوجبلاغ که طی این خطبه نماز جمعه نیز حضور دارند درخواست می شود نسبت به انتصاب ها و ارائه مسئولیت های توجه ویژه ای داشته باشند.

 

وی اظهار کرد: رضای خدا، مصلحت و منفعت مردم یکی از مهمترین شاخصه هایی است که ضروری است نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن را در نظر داشته باشند، به خصوص آنکه مراقب باشند که رفاقت ها بر صلاحیت ها و مسئولیت گرفتن ها اولویت پیدا نکند.

 

خطیب نماز جمعه ساوجبلاغ خاطرنشان کرد: نکته دیگر ضرورت توجه به هیئت نظارت بر انتخابات شورها است که با توجه به انتخابات که در سال 1400 برگزار می شود نسبت به صلاحیت افراد دقت نظر داشته باشند.

 

حجت الاسلام مختاری عنوان کرد: افرادی بر سر کار باید بیایند که از صلاحیت مالی، اقتصادی، اخلاقی و ... برخوردار باشند نباید افرادی بر سر مسندها و کرسی ها قرار گیرند که شایستگی لازم را نداشته باشند.

 

 

کد خبر 1034208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha