حشدالشعبی قدرتمندترین نیروی مردمی در عراق است/حملات آمریکا به مرز سوریه و عراق حمایت از تکفیری ها است

حجت الاسلام سیدرضا موسوی با بیان اینکه برخلاف تصور آمریکا، حشدالشعبی قدرتمندترین نیروی مردمی در عراق است، گفت: حملات آمریکا به مرز سوریه و عراق حمایت از تکفیری ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، امام جمعه موقت زنجان امروز در خطبه های نماز جمعه شهر زنجان به سالروز شهادت جانگداز امام موسی بن جعفر (ع) اشاره و اظهار کرد:  دوران امامت این امام همام نمونه ای از صبر و استقامت در راه اسلام است که افرادی لایق و شایسته زبردست را تربیت و در دستگاه بنی عباس نفوذ کردند.

 

حجت الاسلام سیدرضا موسوی با اشاره به اینکه پس از روی کار آمدن جو بایدن به عنوان رئیس جمهوری آمریکا، حملاتی در سوریه انجام شده است، گفت : حملات آمریکا به مرز سوریه و عراق حمایت از تکفیری ها است.

 

وی با اشاره به اینکه مرز عراق و سوریه آسیب‌پذیری کمتری برای آمریکا دارد، خاطرنشان کرد: از سوی دیگر آمریکا در تلاش است با ارعاب رسانه ای دستاورد کلانی را بدست آورد که تمام کارهای داخل کشور خود را نظم دهد.

 

به گفته خطیب موقت زنجان، آمریکا در تلاش است تا ایران، لبنان، سوریه و عراق را به هم متصل کند و این کشورها را ناامن نشان دهد.

 

حجت الاسلام موسوی با یادآوری اینکه پایگاه های آمریکا در عراق ناامن است، افزود: این حملات در این راستا انجام می شود تا نشان دهد ایران ناامن کننده این پایگاه ها است.

 

وی با یادآوری اینکه برخلاف تصور آمریکا حشدالشعبی قدرتمندترین نیروی مردمی در عراق است، تصریح کرد: آمریکا در مقابل این کشورها عددی نیست و این اقدامات بایدن همه در پایان به ضرر آمریکا تمام می شود.

 

 

کد خبر 1034209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha