۳۴ زوج بیرجندی مهمان طرح «همسایه» آستان قدس رضوی شدند

شاد از اعزام ۳۴ زوج‌ بیرجندی با همکاری کانون بانوان و خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی به مشهد مقدس در قالب طرح «همسایه» خبر داد.

«فاطمه شاد» در گفتگو با خبرنگار شبستان در بیرجند گفت:طرح «هم‌سایه» بخشی از طرح بزرگ «زندگی به سبک رضوی» ویژه زوج‌های جوان است که با میزبانی مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی اجرا می‌شود.

 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی افزود: ۳۴ نفر از زوج‌های جوان شهرستان بیرجند در قالب طرح فرهنگی- آموزشی «هم‌سایه» و در آغاز زندگی مشترکشان از سوی آستان قدس رضوی و با همکاری کانون بانوان و خانواده دبیرخانه کانون‌های خدمت رضوی در خراسان جنوبی به مشهد مقدس اعزام شدند.

 

شاد با بیان اینکه در این طرح زوج‌های جوان سه روز در جوار حرم رضوی حضور خواهند داشت، عنوان کرد: هزینه سفر و اقامت در زائر شهر رضوی کاملاً رایگان است و این زوجین سه وعده غذایی متبرک مهمان حضرت هستند.

 

وی با تأکید بر اینکه قبل از اعزام از این افراد تست کرونا گرفته شده و این سفر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی انجام می‌شود، ادامه داد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده این افراد در مدت حضور خود در مشهد از کلاس‌های آموزشی، مشاوره‌ای، اعتقادی و... آستان قدس رضوی بهره‌مند خواهند شد.

 

مسئول کانون بانوان و خانواده خدمت رضوی در خراسان‌ جنوبی یادآور شد: دبیرخانه کانون های خدمت رضوی در استان به زوج‌های نیازمند در قالب طرح خرید جهیزیه وام قرض الحسنه به مبلغ ۵۰ میلیون ریال می‌دهد.

 

 

کد خبر 1034320

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha