کانون های فرهنگی هنری مساجد بستری برای تببین بیانیه گام دوم انقلاب است

آیت الله شعبانی گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در زمینه جذب نسل جوان به مساجد موثر باشد و همچنین این مراکز بستری برای تببین بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

آیت الله «حبیب الله شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان به مناسبت 18 اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور گفت: هیات امنای مساجد شرایط را برای حضور نسل جوان در مساجد فراهم کنند.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: امروز در فضای مجازی و در فضای خارج از مسجد شاید فضاهای مناسبی برای تربیت وجود نداشته باشد، ما باید راه را برای حضور جوانان در مساجد فراهم کنیم.

 

وی بیان کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد می تواند در زمینه جذب جوانان به مساجد موثر باشد، و همچنین این مراکز بستری برای تببین بیانیه گام دوم انقلاب هستند.

 

وی ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری می تواند  با برنامه ریزی درست و اصولی شبکه سازی کنند و همه اقشار جامعه بویژه جوانان و نوجوانان را جذب این امکان شوند.

 

آیت الله شعبانی گفت: برخی جوانان یک سری ناپختگی های در رفتار و کردار خود دارند ولی این دلیل نمی شود که در مساجد را به روی این قشر ببندیم و در فعالیت های مساجد این قشر جوانان را راه ندهیم.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: هیات امنای مساجد و کانون های فرهنگی هنری مساجد فرصت مغتنمی است که می شود در جهت ترویج آموزه های دینی به جوانان استفاده کرد.

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر 1034329

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha