برگزاری ۱۲۰۰ دیدار در قالب طرح سه‌شنبه‌های تکریم در استان اصفهان

حجت الاسلام نیستانی گفت: بیش از هزار و ۲۰۰ دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، خیرین، شخصیت های برگزیده و نخبگان محلی در قالب طرح سه شنبه های تکریم در استان اصفهان اجرا شد.

حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی« در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان با اشاره به طرح «سه شنبه های تکریم« کانون های فرهنگی و هنری مساجد اظهارداشت: این اقدام در قالب طرح ایران قوی امسال رقم خورد که دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، برگزیدگان و چهره های برتر رقابت های ملی و بین المللی، نخبگان و خیرین در قالب این برنامه انجام شد.

 

مدیرستاد کانون های مساجد اصفهان افزود: این برنامه به صورت محلی، استانی و کشوری با حضور اعضای کانون های مساجد، ائمه جماعات، مسئولان و شخصیت های ملی روزهای سه شنبه هر هفته برگزار که بر اساس سلیقه کانون ها نوع اجرای آن متفاوت بود.

 

وی ادامه داد: برخی از کانون های فرهنگی و هنری مساجد با تهیه تندیس و طرح یکسان این اقدام را انجام دادند و گزارش آن را نیز در سامانه بچه های مسجد ثبت کردند و گزارش خبری آن نیز از رسانه ها پخش و فرهنگ سازی در این خصوص صورت گرفته است.

 

حجت الاسلام نیستانی با بیان اینکه در گذشته نیز چنین اقدامی توسط کانون ها به صورت مجزا انجام می شد، تصریح کرد: سه شنبه های تکریم به این اقدام جزیره ای انسجام داد که امسال بیش از هزار و 200 دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران، خیرین، شخصیت های برگزیده و نخبگان محلی در قالب طرح سه شنبه های تکریم در استان اصفهان اجرا شد.

 

وی یادآورشد: 349 کانون فرهنگی و هنری این استان، طرح سه شنبه های تکریم را اجرا کردند که برخی یک مرتبه و برخی نیز بیش از 6 بار این کار را انجام داده اند و همچنان نیز ادامه دارد.

 

مدیر ستاد کانون های مساجد اصفهان با اشاره به اینکه بنیاد شهید در این خصوص همکاری داشته است، خاطرنشان کرد: طرح سه شنبه های تکریم متناسب با رنگ بندی شهرها، رعایت پروتکل های بهداشتی به صورت حضوری و مجازی اجرا شد.

 

وی یادآورشد : این برنامه در بازدید از خانواد شهید حججی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، مسئولان شهرستانی و ارتباط آنلاین نیز با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این برنامه رقم خورد.

کد خبر 1034342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha