شورای فرهنگ عمومی کرمان تا نقطه مطلوب فاصله دارد

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: گرچه در نگاه جدید کارهای خوبی انجام شده است تا جلسات شوراهای فرهنگ عمومی مؤثرتر باشد اما باز هم تا نقطه مطلوب فاصله جدی داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان، حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی شنبه (16 اسفند) در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان ضمن تبریک عید مبعث، گفت: بعضی از شوراها به لحاظ کیفیت و افرادی که در شورا شرکت می کنند، انصافاً شوراهای قابل توجهی هستند که از جمله آن ها شورای فرهنگ عمومی است.

 

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان ادامه داد: اما با کمال تأسف استفاده لازم از حضور این همه چهره هایی که تصمیم گیر و یا مؤثر هستند، در شوراهایی از این قبیل امکان پذیر نبود که یاز است شوراها مطالب خود را دسته بندی تر و کارشناسی تر کنند.

 

وی بیان کرد: گرچه در نگاه جدید کارهای خوبی انجام شده است تا جلسات شوراهای فرهنگ عمومی موثرتر باشد اما باز هم تا نقطه مطلوب فاصله جدی داریم.

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی اظهار کرد: خواهش دارم دست اندرکاران شوراهای مختلف جلسات را یا در اول وقت اداری یا آخر وقت اداری بگذارند زیرا جلسات در میانه وقت اداری بعضاً باعث می شود کسی که مسئولیت دارد و باید در حوزه های مختلف تصمیماتی بگیرد و حضور او در دستگاه خود حتماً باید حضور جدی باشد، نتواند حضور پیدا کند لذا امیدوارم مسئولانی که در این زمینه تصمیم گیری و برنامه ریزی می کنند، تدبیر بیاندیشند.

کد خبر 1034369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha