آلبوم موسیقی  قشقایی «یاغه» منتشرشد

آلبوم موسیقی قشقایی «یاغه» با صدای ابراهیم کهندل پور و با باز آفرینی و تنظیم فردین رستمی و همراهی کوارتت مینیاتور منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی این آلبوم،  آلبوم «یاغه» ( یاغی ) روایتی است از موسیقی قشقایی با صدای ابراهیم کهندل پور، باز آفرینی و تنظیم فردین رستمی و همراهی کوارتت مینیاتور  منتشر شد.

این آلبوم موسیقی قشقایی نگرشی متاثر از احساسات و اندیشه های خاندان ایلخانی قشقایی و همچنین نواهای ماندگار کرنا نواز چیره دست، استاد خداداد مرادی است.

آلبوم موسیقی قشقایی «یاغه» شامل هشت قطعه است که  در آن از سروده های شاعران کهن و معاصر قشقایی مثل میرزا ماذون قشقایی ، یوسفعلی بیگ قشقایی ، ارسلان میرزایی و ادبیات فولکلوریک قشقایی بهره گرفته شده است .

ابراهیم کهندل پور ، پدرام فریوسفی ، نیلوفر محبی ، میثم مروستی ، آتنا اشتیاقی ، هادی اسماعیلی ، علی مرادی ، امیر ارسلان دستان و فردین رستمی در آلبوم یاغه به نوازندگی پرداخته اند.

پیش فروش آلبوم موسیقی«یاغه» از روز جمعه 15 اسفند آغاز شد و از روز دوشنبه 18 اسفند در دسترس مخاطبان قرار خواهد گرفت .علاقمندان می توانند جهت پیش خرید نسخه فیزیکی به آدرس های www.lorcastore.ir و  www.shiraz-beethoven.ir و نسخه دیجیتال به سایت  www.beeptunes.com beeptunes @مراجعه کنند.

کد خبر 1034401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha