افزایش ۸ درجه ای دمای هوا در گلستان

بلبلی از ورود سامانه بارشی از اواسط هفته به گلستان خبر داد و گفت: فردا پیشینه دما نسبت به امروز هشت درجه سانتیگراد افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «محمد بلبلی» صبح امروز (شنبه 16 اسفند) در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: آسمان ابری را در استان شاهد هستیم و دمای هوا در گرگان هفت درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان بابیان اینکه روز گذشته مراوه تپه با 16 درجه سانتیگراد گرمترین شهرستان استان بود، ادامه داد: دمای گرگان نیز در روز گذشته 11 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

 

بلبلی به پیش بینی هوای استان اشاره کرد و گفت: سامانه ناپایداری که در استان منجر به بارش باران شد از مرزهای شرقی عبور کرده است.

 

وی افزود: از عصر امروز تا شب جو پایداری را در استان گلستان شاهد خواهیم بود و فردا نسبتا روز گرمی در انتظار هم استانی ها خواهد بود و افزایش دمای هوا تا هشت درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

 

کارشناس هواشناسی استان گلستان یادآور شد: ولی انتظار داریم از فردا شب سامانه جدیدی وارد استان شود که براساس آن استان از اواسط هفته تحت تاثیر فعالیت این سامان قرار خواهد گرفت.

 

 

 

کد خبر 1034411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha