برای راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد عزم جدی وجود دارد

مروازرید گفت:خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری موفق شود و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان می باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «جعفر مروارید» امروز(۱۶ اسفند) در جلسه هماهنگی راه اندازی گذر فرهنگ و هنر گلستان مشهد که با حضور «محسن مصحفی»معاون شهردار مشهد، مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر و «امین عارف نیا» مدیر عامل موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر برگزار شد، گفت:حمایت دائمی از گذر فرهنگ و هنر لازمه موفقیت این گذر است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی افزود: خواسته همه ما این است که گذر فرهنگ و هنر گلستان، گذری موفق شود و این نیازمند حضور یک مدیر قوی در گذر، انجام کار رسانه ای و تبلیغاتی، برگزاری رویدادهای فرهنگی هنری و حضور هنرمندان می باشد. 

 

«امین عارف نیا» مدیر عامل موسسه توسعه فرهنگ و هنر هم در این جلسه از اداره کل ارشاد خراسان رضوی و شهرداری مشهد تشکر و قدردانی کرد و گفت: در دو هفته گذشته جلسات کاری زیادی برگزار شد و امیدواریم این گذر در ماههای ابتدایی سال ۱۴۰۰ به بهره برداری برسد.

 

در این جلسه دستورالعمل تشکیل کمیته پیشبرد و راه اندازی گذرهای فرهنگ و هنر شهر مشهد و فراخوان انتخاب متقاضیان بهره برداری از غرفه های این گذر بحث و بررسی شد.

کد خبر 1034426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha