دو مرکز نیکوکاری از آران و بیدگل مراکز نمونه کشوری شدند

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل از انتخاب دو مرکز نیکوکاری این شهرستان به عنوان مراکز نمونه کشوری خبر داد.

حسن اسماعیلی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در آیین تجلیل از مراکز نمونه نیکوکاری کشور که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) کشور، دو مرکز نیکوکاری از شهرستان آران و بیدگل به عنوان مراکز نمونه نیکوکاری انتخاب و معرفی شدند.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل افزود: در این مراسم از ۶ مرکز نمونه کشوری تجلیل شد که دو مرکز نیکوکاری «کریمان» روستای یزدل و «ولایت» آران و بیدگل در بین برگزیدگان بودند.

 

اسماعیلی اظهار داشت: مرکز نیکوکاری ولایت وابسته به موسسه مهدقرآن کریم آران و بیدگل با پیگیری های شبانه روزی حجت الاسلام جلالی و کمک خیران در کمک به رفع مشکلات نیازمندان تلاش های قابل تقدیری داشته و این مرکز در ۶ ماهه دوم سال جاری با اعطای ۱۰۰ فقره وام ۱۰۰ میلیون ریالی بدون سود و کارمزد در اقساط ۳۶ و ۶۰ ماهه موفق شد رتبه نخست استان اصفهان را کسب کند و مورد تقدیر قرار گرفت.

 

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان آران و بیدگل افزود: همچنین مرکز نیکوکاری کریمان یزدل با تلاش و پیگیری های شبانه روزی اعضا به ویژه عبدالرسول قاری در ۶ ماهه دوم سال ۱۳۹۹ با اعطای ۶۱ فقره وام قرض الحسنه به مبلغ ۶ میلیارد ریال بدون سود و کارمزد به نیازمندان موفق شد رتبه دوم مراکز نیکوکاری قرض الحسنه را در استان اصفهان به دست آورد.

 

اسماعیلی افزود: انتخاب این دو مرکز نیکوکاری به عنوان مراکز نمونه کشوری، نیک اندیشی و نیک رفتاری مردم و خیران شهرستان آران و بیدگل را در کشور زبانزد کرد./

کد خبر 1034472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha