۶ هزار و ۳۰۰ نهال درخت، به یاد شهدا کاشته می شود

زرینجویی از کاشت ۶هزار و ۳۰۰ نهال درخت در استان به یاد شهدا خبرداد و گفت: همزمان با هفته شهید برنامه های فرهنگی متنوع با رویکرد تقویت و ترویج فرهنگ ایثار در استان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان در خرم آباد، « محمود زرینجویی» امروز(16 اسفند) در یادواره 874 شهید و جانباز بانوی لرستانی به نام لشکر فرشتگان تاریخ سازدر خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: همزمان با هفته شهید در استان به یاد 6 هزار و 300 شهید استان لرستان نهال کاشته می شود.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به برنامه های هفته شهدا در استان، افزود: اهتزار پرچم جمهوری اسلامی در روز غبار روبی و عطر افشانی از گلزار گرانقدر شهدا در سطح استان برگزار می شود.

 

زرینجویی یادواره ۸۷۴ زن شهیده وجانباز لرستانی از دیگر برنامه‌های این کنگره است، ادامه داد: : استان لرستان 473 شهید بانو و 371 جانباز بانو در تداوم انقلاب اسلامی جان خود را ایثار کرده اند و با حماسه خود این نقش آفرینی را به جا آورده اند.

 

وی اظهار کرد: طرح نهال ایثار به یاد شهدا از جمله شهدای انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای مدافع سلامت و شهدای گمنام انجام می‌شود.

 

کد خبر 1034497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha