استقرار کارشناسان بهداشت در فرودگاه پیام برای تست کرونا از مسافران

ثناگومطلق با اعلام خبر استقرار کارشناسان بهداشت در فرودگاه پیام برای تست کرونا گفت: تست کرونا با همت کارشناسان بهداشت در فرودگاه پیام به منظور حفظ سلامتی مسافران انجام می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « نادر ثناگومطلق» در جمع خبرنگاران با با اعلام خبر استقرار کارشناسان بهداشت در فرودگاه پیام برای تست کرونا گفت: تست کرونا با همت کارشناسان بهداشت در فرودگاه پیام به منظور حفظ سلامتی مسافران انجام می شود. 

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان البرز افزود: فرودگاه بین المللی پیام با الزام دانستن رعایت قوانین بهداشتی و دیگر مقررات معین شده ستاد استانی مقابله با کرونا نسبت به حفظ سلامتی مسافران اهتمام ویژه ای دارد. 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت نکات بهداشتی با هدف قطع زنجیره بیماری کرونا بیان کرد: پروازها از کرج به مقصد پرواز به صورت هر هفته انجام می شود به همین منظور با تدابیر اتخاذ شده کارشناسان بهداشت برای کنترل تب و تست کرونا در این منطقه مستقر شدند.

 

مدیرعامل فرودگاه بین المللی پیام البرز خاطرنشان کرد: حفظ سلامت و اطمینان خاطر از رعایت نکات بهداشتی از جمله مسائلی است که برای این امر از مسافران در زمان بندی مناسب با توجه به ساعت پرواز انجام می شود. 

 

 

کد خبر 1034549

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha