نخستین جشنواره فرهنگی ادبی امربه معروف ونهی از منکر در لرستان برگزار شد

نخستین جشنواره ادبی شهید امر به معروف ونهی از منکر در لرستان با معرفی نفرات برگزیده به پایان رسید.

حجت الاسلام و المسلیمین« رضا حقیان» در  حاشیه این جشنواره  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد،  اظهار داشت: نخستین جشنواره فرهنگی ادبی، با عنوان  شهید امربه معروف ونهی ازمنکرلرستان « حجت الاسلام والمسلمین محمد کشوری» در استان لرستان برگزار شد.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان با اشاره به تشکیل دبیرخانه دائمی این جشنواره در استان، افزود: جشنواره ملی فرهنگی و ادبی در بخش های شعر، داستان کوتاه و نثر ادبی هر ساله برگزار می شود.

 

وی خاطرنشان کرد: این جشنواره امسال باموضوعات امربه معروف ونهی از منکر، سبک زندگی ایرانی اسلامی،عفاف وحجاب و وجدان کاری برگزار شده است.

 

حجت الاسلام حقیان با بیان اینکه ستاد امر به معروف و نهی از منکر به دنبال احیای دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر است، خاطرنشان کرد: احیای دو  فریضه امر به معروف و نهی ازمنکر از طریق تبلیغ، ترویج  وایجاد شناخت و سپس ایجاد باور صورت می گیرد.

 

دبیرستاد امر به معروف و نهی از منکر استان افزود: نخستین جشنواره فرهنگی و ادبی امر به معروف و نهی از منکر استان لرستان به همت معاونت رسانه، فرهنگ و آموزش ستاد امربه معروف ونهی از منکر استان لرستان و با همکاری بسیج هنرمندان استان برگزار شده است.

 

 گفتنی است،‌در بخش شعر این جشنواره ،  علیرضاحکیم  از خرم آباد، مجید بوری ازآبادان و فاطمه فعلی از شهرستان خرم آبادبه عنوان  برگزیدگان جشنواره امر به معروف ونهی از منکر لرستان معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

همچنین در بخش داستان نویسی سعیده یادگاری از شهرستان سلسله، فریبا ریگی از  سرخس و آیدا فلاح از شهرستان خرم آباد به عنوان نفرات برتر معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند.

 

همچنین در  بخش دلنوشته نخستین جشنواره  فرهنگی ادبی شهید محمد کشوری، فاطیما بیرانوند از شهرستان  خرم آباد به عنوان منتخب معرفی و مورد تجلیل قرار گرفت.

 

گفتنی است، برگزیدگان این جشنواره لوح تقدیر و جوایز خود را از دستان فرزند شهید امر به معروف و نهی از منکر، حجت الاسلام « محمد کشوری» دریافت کردند.

 

کد خبر 1034629

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha