سپاه و بسیج غافله و لشکر حفظ محیط زیست هستند

سردار زهرایی با اشاره به اهمیت حفظ محیط زیست و منابع طبیعی گفت: سپاه و بسیج غافله و لشکر حفظ محیط زیست هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « سردار محمد زهرایی» طی آئین روز درختکاری که شنبه 16 اسفند در اردوگاه شهید مطهری برگزار شد گفت: محیط زیست و منابع طبیعی به عنوان یک میراث برای آیندگان است.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: آنچنان که به میراث باستانی کشورمان اهمیت می دهیم باید به میراث منابع طبیعی و محیط زیست نیز توجه شاخصی داشته باشیم.

 

به گفته زهرایی، آیندگان برمبنای نگرش و اقدام ما در حفظ محیط زیست ما را ارزیابی و قضاوت خواهند کرد، اگر همین میزان محیط زیست از بین برود و خاک فرسایش پیدا کند آیندگان ما را لعنت می کنند و اگر برعکس این رفتار عمل کنیم ما را تحسین قرار می دهند.

 

وی با اشاره به اینکه محیط زیست جهاد است بیان کرد: یک طرف جبهه حق به قافله احتیاج دارد، سپاه و بسیج غافله حفظ محیط زیست است؛ جبهه باطل فرسایش خاک و بیابان زایی است که باید به آن به چشم دشمن نگاه کرد.

 

زهرایی عنوان کرد: می توان در جریان محیط زیست مانند طرح حاج قاسم نگاه کرد، آن زمان که در قالب این طرح بسیجیان به مقابله با کرونا پرداختند.

 

رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور خاطرنشان کرد: بسیج لشکر مخلص خدا است و امروز با تمام اهتمام خود با حضور در تمامی عرصه ها آماده خدمت رسانی است و در جریان حفظ محیط زیست به عنوان یک مأموریت به میدان عمل ورود پیدا کرده است. 

 

 

کد خبر 1034663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha