احیاء مسجد تراز اسلامی در قالب فعالیت تشکیلاتی کانون‌های مساجد محقق می‌شود

سرپرست امور مساجد استان البرز با تبریک فرا رسیدن سالروز ۱۸ اسفند گفت: فعالیت نیروهای مسجدی در قالب تشکیلاتی منسجم و هدفمند با عنوان کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار بسیج زمینه تحقق و احیاء مسجد تراز اسلامی است.

« حجت الاسلام مرادی» با تبریک فرا رسیدن سالروز تأسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد (۱۸ اسفند) به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: فعالیت نیروهای مسجدی در قالب تشکیلاتی منسجم و هدفمند با عنوان کانون های فرهنگی هنری مساجد در کنار بسیج زمینه تحقق و احیاء مسجد تراز اسلامی است. 

 

سرپرست امور مساجد استان البرز افزود: سازماندهی و انسجام اجتماعی از نیروهای جوان و نوجوان مسجد با انگیزه کار و فعالیت در نهاد مسجد با هدف تعالی و رشد خود و دیگران از ویژگی های کانون های فرهنگی هنری مساجد است. 

 

عضو هیئت شورای هماهنگی فهما استان البرز ادامه داد: انگیزه فعالیت در کانون فرهنگی هنری مسجد زمینه حضور پرشور جوانان و نوجوانان در مساجد است؛ آن چنان که خانواده ها نیز با خاطر و اطمینان از چارچوب های معین مسجد به ویژه نظارت امامت مسجد فرزندان خود را به مساجد می سپارند. 

 

وی اظهار کرد: فعالیت تشکیلاتی وحدت آفرین با هدف تأثیرگذاری فرهنگی و هنری در اجتماعی زمینه تحقق عدالت در توزیع امکانات فرهنگی و هنری در سطح جامعه است.

 

مدیر ستاد اقام نماز استان البرز عنوان کرد: جریان شناسی و حضور به موقع نیروهای کانون های فرهنگی هنری مساجد در بستر مسائل متعدد اجتماعی همچون سیل، کرونا، زلزله و ... با هدف خدمت رسانی به مردم و برداشتن مشکلات از دیگر ویژگی های شاخص کانون ها است. 

 

حجت الاسلام مرادی بیان کرد: یکی از نشانه های مسجد تراز اسلامی، حضور پرشور نیروهای نوجوان و جوان مسجدی است؛ ظرفیت عظیم نیروی انسانی در ۳۹۲ کانون فرهنگی هنری مسجد استان البرز که در جریان رویداد ملی فهما، ویژه برنامه های فرهنگی آنان و بسیاری دیگر از برنامه های تشکیلاتی مسجد ثبت و ضبط می شود نشان می دهد که تا چه اندازه این مهم اهمیت دارد.

 

سرپرست امور مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: فعالیت پرشور و تشکیلاتی کانون های فرهنگی هنری مساجد با مدیریت امام مسجد و راهنمایی های او زمینه احیاء و پویایی مسجد است. 

 

 


 

 

کد خبر 1034749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha