دانش آموزان نخبه مورد حمایت قرار می گیرند

مدیرکل آمورش و پرورش لرستان از حمایت نخبگان دانش آموزان استان در این نهاد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، علی ماکنعلی، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان، امروز(11بهمن) در مراسم تجلیل از برگزیدگان سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در لرستان، گفت: آموزش و پرورش لرستان از نخبگان دانش آموزاین استان حمایت می کند.


وی با بیان اینکه قابلیت ها و ظرفیت های علمی استان بیش از وضعیت کنونی است، افزود: با برنامه ریزی های انجام گرفته به دنبال آن هستیم تا ظرفیت دانش آموزان نخبه را در کشور ارتقاء دهیم.


ماکنعلی، اهمیت به جشنواره های خوارزمی و شنناسایی و حمایت از نخبگان دانش آموز را از اولویت های مهم آموزش و پرورش برشمرد و بیان داشت: در سال 86 استان لرستان جایگاهی در جشنواره های خوارزمی نداشت که با تلاش همکاران، دانش آموزان و اولیاء آنان هم اکنون جزو 13 استان برتر جشنواره جوان خوارزمی می باشیم.

 

کریمی، معاون آموزش متوسطه استان نیز گفت: امسال یک هزار و 255 طرح به دبیرخانه استانی جشنواره جوان خوارزمی ارسال شده که این تعداد نسبت به سال گذشته که 700 طرح بوده، افزایش 40 درصدی داشته است.


خانم شاه زمانی، مسئول بنیاد نخبگان لرستان نیز از اجرای طرح حمایت از نخبگان به نام طرح شهاب خبرداد و گفت: آمادگی داریم با همکاری با آموزش و پرورش نسبت به شناسایی و حمایت از دانش آموزان نخبه اقدام کنیم.

 

گفتنی است، در این مراسم از 45 برگزیده سیزدهمین جشنواره جوان خوارزمی در لرستان تجلیل شد.


پایان پیام/

کد خبر 103475

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha