۷۰۰ اصله نهال در بیمارستان جدیدالاحداث جهرم کاشته شد

مصلی نژاد از کاشت ۷۰۰ اصله انواع نهال همزمان با هفته منابع طبیعی در بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی جهرم خبر داد.

«مهدی مصلی نژاد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: فاز اول فضای سبز بيمارستان ۳۱۳ تخت خوابی شهرستان جهرم با مشارکت شهروندان درختکاری شد.

 

معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جهرم افزود: درختکاری فاز اول فضای سبز بيمارستان ۳۱۳ تخت خوابی در ۲ هکتار با مشاركت مردم، مسئولین و دانشجویان  انجام شد.

 

 وی با اشاره به جزییات این طرح، عنوان کرد: برای ایجاد فضای سبز بيمارستان ۳۱۳ تخت خوابي جهرم، سه فاز در نظر گرفته شده است  که مساحتی در حدود ۶ هكتار را در بر می گیرد. 

 

مصلی نژاد به اجرای فاز نخست این طرح اشاره کرد و گفت: به مناسبت روز درختکاری فاز اول آن با مشاركت و همكاری خوب شهروندان و جمعی از مسئولین، پرسنل و دانشجويان دانشگاه انجام شد.

 

وی با اشاره به اینکه تاكنون با مشاركت های صورت گرفته ۱۰ ميليون تومان برای آماده سازی زمین و خريداری نهال برای کاشت در این بیمارستان اهدا شده است، خاطرنشان کرد: برای این منظور ۷۰۰ اصله درخت و دیگر گل و گیاه های مورد نیاز برای فاز اول اين درختكاری خریداری شده است.

 

 معاون توسعه مديريت و منابع دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به ارقام نهال های تهیه شده برای کاشت در بیمارستان ۳۱۳ تخت خوابی این شهرستان، عنوان کرد: نخل، نارنج، انواع سرو ها و توت مجنون  از جمله درخت هایی است که برای فاز اول خریداری و کاشته شده است.

 

 وی با اشاره به اهدای درختان توسط شهروندان و طرح دانشگاه علوم پزشکی جهرم در این راستا، خاطرنشان کرد: هر درخت به نام شخصی که هزینه آن را تامین کرده است پلاک گذاری می شود.

 

مصلی نژاد در پایان گفت: افرادی كه علاقمند به مشاركت و تهیه درخت های مورد نظر دانشگاه برای فازهای بعدی فضای سبز اين بيمارستان هستند، می توانند به اداره خدمات دانشگاه مراجعه کنند.

کد خبر 1034808

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha