سال ۱۴۰۰ سرنوشت ساز است/برای معرفی اصلح به مردم باید تلاش کرد

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی، سال ۱۴۰۰ را یکی از سال های سرنوشت ساز کشور عنوان کرد و گفت: باید صاحب نظران در فضای کاملاً آرام و به دور از جنجال ها و درگیری هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، تلاش کنند کسی که از همه اصلح تر است، به مردم معرفی شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از کرمان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسن علیدادی سلیمانی، یکشنبه(17 اسفند) در جلسه شورای اداری استان با اشاره به درگیری یکساله ایران و جهان با ویروس کرونا و تولید واکسن ایرانی توسط دانشمندان کشورمان، ضمن تبریک این موفقیت ابراز امیدواری کرد: هر چه زودتر شاهد قرارگیری این واکسن در سبد درمان کشور باشیم.

 


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان از تلاش و مجاهدت های کادر درمان به ویژه در استان کرمان قدردانی و ابراز کرد: اما کار تمام نشده و به ویژه در ایام نوروز اگر رعایت نکنیم، ممکن است دچار مشکلات جدی بشویم و درخواست داریم همه رسانه ها و تریبون داران در عرصه های مختلف هشدارهای لازم را به مردم داده و با علوم پزشکی همکاری کنند تا از ایام عید نیز به خوبی عبور کنیم.

 

 

وی سال 1400 را یکی از سال های سرنوشت ساز کشور عنوان و بیان کرد: رخداد بزرگی که چهار سال سرنوشت کشور را رقم می زند، اتفاق می افتد و در انتخابات دو امر مهم را در دستور کار داریم؛ نخست اینکه باید تلاش کنیم تا مشارکت حداکثری در انتخابات داشته و مردم هرچه بیشتر پای صندوق های رأی بیایند که دولت آینده را قوی تر کره و پشتوانه دولت آینده باشند.

 

 

امام جمعه کرمان افزود: دولت آینده باید در شرایط سختی کشور را در به دست بگیرد؛ شرایطی که تحریم های ظالمانه وجود دارد و دشمنی های پیچیده تر و نقشه های مختلف علیه مردم کشیده می شود لذا دولت آینده باید کار جهادی را در دستور کار خود قرار بدهد.

 

 

وی با تأکید بر اینکه باید تلاش کنیم انتخاب اصلح را انجام بدهیم و هرچه فرد صلاحیت بیشتری داشته باشد، نتیجه و فایده آن برای کشور بشتر خواهد بود؛ گفت: باید صاحب نظران در فضای کاملاً آرام و به دور از جنجال ها و درگیری هایی که به ضرر امنیت و اخلاق کشور است، تلاش کنند کسی که از همه اصلح تر است، به مردم معرفی شود.

 

 

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی با بیان اینکه انتخابات حساس و مهمی پیش رو داریم؛ با متذکر شدن این مطلب که باید خدمت رسانی تا آخرین روز دولت همچنان پرانرژی و به صورت جدی ادامه یابد؛ افزود: مدیریت ارشد استان کرمان هر روز با تلاش و جدیت کارها را دنبال می کند و امیدواریم این روحیه در همه مدیران تا پایان دولت وجود داشته باشد.

کد خبر 1034840

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha