تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم»

مظاهری بابیان اینکه ویژه برنامه های مختلفی به مناسبت گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد در نظر گرفته شده است گفت: تقدیر از خانواده های شهدا و ایثارگران در قالب طرح ملی «سه شنبه های تکریم» از مهمترین این برنامه ها است.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: مسجد به عنوان یک پایگاه دین، نوجوانان و جوانان دینی را تربیت می کند و این نسل جوان به سبب حضور در مسجد و انجام فعالیت های دینی مختلف آینده خود را درخشان می کند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: کانون های فرهنگی هنری مساجد نقش مهمی را در راستای جذب و ایجاد شور و نشاط جوانان فراهم می کند.

 

وی ابراز کرد: دیدار با خانواده شهدا و دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام‌جمعه شهرکرد از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد است.

 

مظاهری، تقدیر از رابطین فهمای برتر استان، تجلیل از کانون های فرهنگی هنری برتر در طرح ملی «ایران قوی» را از دیگر برنامه های تدارک دیده شده برای گرامیداشت ۱۸ اسفند سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد عنوان کرد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ایجاد بستر مشارکت و نقش آفرینی، رقابت سالم، تولید و اشتراک محتوا، هماهنگی و انسجام فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله رویکردهای این طرح است و در تقویت مولفه های استحکام فرهنگی نظام اسلامی بر محور مسجد گام برمی دارد.

 

مظاهری گفت: این طرح با محوریت بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای استفاده از ظرفیت ها و بهره گیری از آموزه های قرآن، سیره اهل بیت (ع)، مسجد و بیانیه گام دوم انقلاب و با چهار موضوع و عرصه متفاوت شامل «قرآن و سیره اهل بیت (ع)»، «مسجد و گام دوم انقلاب»، «پیشرفت و امید به آینده»، «مقاومت و عزت ایرانی» در سطح کانون های فرهنگی و هنری مساجد برگزار شد.

 

خاطرنشان می شود: کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور با مصوبه جلسه ۳۰۲ شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ ۱۸ اسفند سال ۱۳۷۱ تاسیس شده و اساسنامه آن در جلسه ۸۰۷ مورخ ۱۸ فروردین سال ۱۳۹۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسیده است.

 

کد خبر 1034892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha