بنیاد مسکن ۲۵۰۰ پرونده برای مسکن محرومان تشکیل داد

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تاکنون بنیاد مسکن در ساخت مسکن محرومان دو هزار و ۵۰۰ پرونده تشکیل داده و به بانک ها ارسال شده است.

«علی محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: از مجموع کل پرونده های تشکیل شده برای ساخت مسکن محرومان دو هزار و ۱۰۰ پرونده منجر به انعقاد قرارداد شده و بیش از دو هزار واحد پی کنی شده است.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی بیان کرد: در چند سال اخیر ۱۸ هزار واحد مسکن در این استان ساخته شده که بخش اعظم آن در حوادث سیل و زلزله بوده که تبدیل به فرصت شده است.

 

 

محمدی با اشاره به پیگیری های مجدانه استاندار در سیل سال  ۹۸ عنوان کرد: با حضور چندباره در بنیاد مسکن کشور و پیگیری های صورت گرفته و ارتباط مستمر،  ساخت ۶ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی  در برنامه قرار گرفت که فرصت بسیار خوبی برای استان خواهد بود.

 

 

وی با اشاره به آغاز پنج هزار واحد از ۱۰هزار واحد مسکن روستایی طرح اترک تصریح کرد : برای تک تک واحدها پای کار هستیم و در این راه همچنان نیازمند کمک نمایندگان، فرمانداران و بخشداران هستیم تا مردم نیازمند و محروم از خدمات رفاهی مناسبی برخوردار شوند.

 

 

وی اجرای طرح اقدام ملی در شهرستان را از اولویت های ویژه فعلی خواند و افزود: در شیوه اجرای طرح، هدف نهایی مردم هستند و باید مدلی پیاده شود که مورد رضایت مردم باشد.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: بنیاد مسکن از نهادهای زیر نظر مقام معظم رهبری همواره مایه افتخار بوده و خدمات آن در عمران و آبادانی روستاها، اجرای طرح های هادی، ساخت مسکن برای قشر محروم و متوسط جامعه ملموس است که جای تقدیر و تشکر دارد.

 

 

محمدی افزود: در خصوص برنامه های عمرانی روستاهای گلیان، بازنگری طرح های هادی روستاها، توسعه خانلق، طرح های پالکانلو، زیدر، چلو و غیره بحث و برنامه ریزی شده است.

 

 

به گفته وی اکنون ۶۰ درصد از روستاییان استان در منزل مقاوم و مستحکم زندگی می کنند.   

 

 

 

 

کد خبر 1034920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha