آموزش های مجازی پیشگیرانه ویژه ۳۸ هزار دانش آموز، والدین و فرهنگیان البرز برگزار شد

داراب خانی از برپایی دوره های آموزشی مجازی پیشگیرانه خبر داد و گفت: آموزش های مجازی پیشگیرانه ویژه ۳۸ هزار دانش آموز، والدین و فرهنگیان البرز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « جعفر داراب خانی» طی نشستی که با محوریت اقدامات صورت گرفته به منظور ارائه آموزش های لازم به فرهنگیان گفت:  آموزش های مجازی پیشگیرانه ویژه ۳۸ هزار دانش آموز، والدین و فرهنگیان البرز برگزار شد.

 

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان البرز افزود: این نوع اقدامات، از جنس پیشگیری های رشدمدار است که نتایج اثربخشی دارد به شرطی که برنامه ها و اقدامات انجام شده دارای پیوست کارشناسی  باشد.

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی این دوره های آموزشی بیان کرد: مهمترین بخش این آموزش ها، تولید محتوای کاربردی است که باید کارشناسی شده، استاندارد و مطابق با شرایط فرهنگی و بومی جامعه تهیه و تدوین شود.

 

به گفته داراب خانی، به طور کلی ۳۸ هزار نفر از دانش آموزان، والدین و کارکنان آموزش و پرورش در این طرح از آموزش های آنلاین بهره مند شدند که به تفکیک تعداد ۴۶۰ جلسه برای ۱۸ هزار و ۴۰۰ نفر از والدین دانش آموزان، ۲۰۵ جلسه برای ۱۶ هزار و ۴۰۰ نفر از دانش آموزان و ۶۵ جلسه آموزشی برای ۳ هزار و ۲۵۰ نفر از کارکنان آموزش و پرورش برگزار شده است.

 

داراب خانی خاطرنشان کرد: لازم است دستگاه هایی که از بودجه برنامه های ابلاغی کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی استفاده کرده اند، گزارش شفافی از عملکرد خود در راستای اجرای این برنامه ها را منتشر کنند.

 

گفتنی است، این نشست با همت کمیته پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش ناحیه یک کرج که با مشارکت معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی استان، شهرداری گرمدره و آموزش و پرورش ناحیه یک کرج برگزار شد.

 

 

 

کد خبر 1034959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha