دمای هوا در خراسان رضوی افزایش پیدا می کند

بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره دمای هوا در خراسان رضوی افزایش پیدا می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، بر اساس اطلاعات اداره پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، طبق تحلیل نقشه‌های آینده‌‎نگری و تصاویر ماهواره، امروز بعد از ظهر از وسعت و میزان بارش کاسته شده و تا ساعات پایانی شب در نواحی کوهستانی نیمه شرقی استان بارش پراکنده و خفیف باران و برف ادامه دارد همچنین برای امشب و ساعات ابتدایی روز تشکیل مه و کاهش میدان دید نیز پیش ‎بینی می‎ شود.

 

فردا اواسط روز به طور موقت جو به نسبت پایدار و آرام است، از دوشنبه بعدازظهر مجدداً بر سرعت وزش باد افزوده خواهد شد و با اثر سامانه بارشی، سه‎ شنبه بعد از ظهر تا چهارشنبه صبح برای شمال غرب استان بارش پراکنده باران و برف پیش ‎بینی می ‎شود.

 

طی ۲۴ ساعت گذشته قوچان با کمینه دمای ۱- درجه سانتیگراد سردترین و داورزن با بیشینه دمای ۲۳ درجه سانتیگراد گرم ‎ترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده‌اند. در این مدت کمینه و بیشینه دمای هوای شهر مشهد به ترتیب ۴ و ۱۶ درجه سانتیگراد بوده است.

 

همچنین آسمان امروز یکشنبه شهرستان مشهد، قسمتی ابری با مه صبحگاهی اواسط روز کاهش موقت ابرپیش بینی می شود، دمای هوای امروز در گرمترین زمان ۱۵ درجه سانتیگراد که در سردترین زمان به ۲درجه سانتیگراد کاهش خواهد یافت.

کد خبر 1034977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha