انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک میان بنیاد بین‌المللی غدیر و کمیته امداد خوزستان

مدیرکل کمیته امداد خوزستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با بنیاد بین‌المللی غدیر خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه جهت اجرای پویش «ایران مهربان» با محوریت فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت این نهاد منعقد شده است.

«جمال شیبه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: در راستای افزایش همکاری‌های مشترک جهت تحقق مطلوب‌تر منویات مقام معظم رهبری در پویش «ایران مهربان» با محوریت فرزندان ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت اداره کمیته امداد، تفاهم‌نامه‌ای فی مابین بنیاد بین‌اللملی غدیر خوزستان و کمیته امداد خوزستان منعقد شد.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان افزود: توسعه همکاری‌های مشترک در زمینه فراهم کردن حمایت از فرزندان ایتام و محسنین از طریق جذب حداکثری حامی جهت حمایت مادی و معنوی فرزندان ایتام و محسنین و تلاش در جهت تبیین اهداف متعالی طرح پر خیر و برکت اکرام ایتام و محسنین همکاران گرانقدرتان و خیرین در جهت حمایت از ایتام و محسنین صورت می‌گیرد.

 

وی هدف از انعقاد این تفاهم‌نامه را کوشش در جهت بهبود شاخص عدالت اجتماعی به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی، ایجاد روحیه تعاون، همدلی و توسعه فرهنگ احسان و نیکوکاری، حمایت از ایتام نخبه و مستعد، آشنایی بیشتر جامعه بنیاد بین‌المللی غدیر با نیازها، مسائل و مشکلات نیازمندان، آشنایی بیشتر جامعه مددجویان با بنیاد بین‌المللی غدیر و ایجاد رضایتمندی در جامعه نیازمندان از خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد.

 

شیبه به تعهدات مشترک این دو نهاد اشاره کرد و ادامه داد: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف سازمان‌ها، دستگاه‌ها، صنایع و شرکت‌ها در جهت توسعه طرح ارزشمند اکرام ایتام در جذب حداکثری حامی جدید و همکاری در ایجاد نظام مشارکت موسسات دولتی و غیردولتی و فعالان عرصه خیر و احسان به منظور  فراهم کردن حمایت از ایتام تحت حمایت از جمله این تعهدات است.

 

وی تصریح کرد: همچنین مشارکت در توسعه طرح پر و خیر برکت اکرام با جذب  حداکثری حامی جدید، اهتمام در حمایت حقوقی ایتام از طریق ادارات استان و مشارکت در برگزاری آیین های اسلامی و ایرانی ( جشن عاطفه ها، جشن رمضان، جشن نیکوکاری، عید قربان و ...) از جمله تعهدات بنیاد بین‌المللی غدیر استان خوزستان است.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان در پایان یاد آور شد: 22 هزار یتیم و فرزند نیازمند غیریتیم (محسنین) که دارای پدر سالخورده، بیمار و یا ازکارافتاده هستند تحت حمایت این نهاد قرار دارند.

 

کد خبر 1034985

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha