ترسیم نقش و جایگاه کانون‌های مساجد در نظام اسلامی حائز اهمیت است

امام جمعه شهرستان بیله سوار گفت: ترسیم نقش و جایگاه کانون های مساجد در نظام اسلامی حائز اهمیت هست و هم اکنون ظرفیت بزرگی در محلات برای رشد و شکوفایی فرهنگی و اجتماعی فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «جابر عزیزی» امروز (17 اسفندماه) جلسه شورای هماهنگی کانون های مساجد شهرستان بیله سوار به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد گفت: رهنمودها و منویات مقام معظم رهبری در خصوص مسائل فرهنگی باید قید اول حرکت های فرهنگی کانون های مساجد باشد تا شاهد رشد در زمینه مسایل فرهنگی و اجتماعی جامعه باشیم.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار تصریح کرد: کسب رتبه های برتر کشوری و استانی توسط کانون های مساجد شهرستان بیله سوار نشان از عمق نفوذ این نهاد فرهنگی در بین نوجوانان و جوانان است که توانسته اند در این سطح بدرخشند و جایگاه برتر کسب کنند.

 

وی افزود: ترسیم نقش و جایگاه کانون های مساجد در نظام اسلامی حائز اهمیت هست و هم اکنون ظرفیت بزرگی در محلات برای رشد و شکوفایی فرهنگی و اجتماعی فراهم شده است.

 

حجت الاسلام عزیزی ضمن تبریک فرارسیدن سالروز تاسیس کانون فرهنگی هنری مساجد، یادآور شد: این همه فعالان کانون های مساجد درخواست دارم تا با شور و نشاط این ره آورد فرهنگی عظیم اسلامی را حفظ و منسجم تر راه خود را ادامه دهند.

 

امام جمعه شهرستان بیله سوار خاطر نشان کرد: مسجد، مدرسه، خانواده و رسانه عناصر اصلی در تاثیرگذاری کانون های فرهنگی هنری مساجد است و باید با حمایت این عناصر بتوانیم برنامه ریزی های فرهنگی در سطح محلات صورت گیرد.

 

کد خبر 1034993

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha