لزوم توجه شهرداری شیراز به اجرای جشنواره «شهروند برگزیده»

موسوی گفت: شورای اسلامی شهر شیراز برای تصویب جشنواره «شهروند برگزیده» تلاش و وقت زیادی گذاشته است و شهرداری شیراز در اجرای آن باید سرعت و دقت بیشتری داشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید عبدالرزاق موسوی»، امروز (یکشنبه 17 اسفند) در یکصد و هفتاد و پنجمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر شیراز با تسلیت سالروز شهادت امام موسی کاظم (ع) گفت: پیگیری به ثمر رسیدن طرح های عمرانی در شهر شیراز اقدام مهمی در شرایط کنونی به شمار می رود.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز ادامه داد: افتتاح پروژه های امروز در منطقه سه شهرداری شیراز اقدام موثر و قابل تقدیری در شرایط اقتصادی کنونی به شمار می رود.

وی اضافه کرد: در حوزه حمل و نقل شهرداری شیراز در بودجه سال 99 تعداد پنج تکلیف شامل 13 بند داشته ایم که برابر گزارش موجود متاسفانه اجرای برخی از آنها مطلوب نبوده است و 47 مصوبه در این حوزه داشته ایم که 37 مصوبه اجرا و یک مصوبه نیز اجرا نشده است و 9 مورد بعضاا با مشکلاتی در اجرا روبرو بوده و برخی نیز در حال انجام است و از اداره اطلاع رسانی و پاسخگویی شورا خواستار انتشار گزارش مربوطه هستیم تا مردم هم بدانند.

موسوی موضوع حمل و نقل عمومی را یکی از شاخص های ارزیابی موفقیت و یا عدم موفقیت مدیریت شهری و شهرداری دانست و بیان کرد: شورای شهر شیراز برای حمایت از این حوزه به ویژه 2 بخش اتوبوسرانی و تاکسیرانی در شرایط سخت کرونایی تلاش خوبی داشته است.

وی ادامه داد: مدیریت این بخش‌ در اجرای مصوبات شورا و حل مشکلات رانندگان به وظایف خود باید بهتر و سریعتر عمل  کند و گزارش دقیقی از اقدامات انجام شده در این بخش به شورا ارائه شود.

موسوی در ادامه سخنان خود تاکید کرد: تسریع مصوبه ای درموضوع بازارچه های میوه و تره بار توسط فرمانداری شیراز نیز مورد تاکید قرار گرفته و مسئولین شهرداری در راه اندازی این بازارچه ها نباید تاخیر کنند.

وی با اشاره به جشنواره «شهروند برگزیده» گفت: امروز از پوستر جشنواره «شهروند برگزیده» به عنوان یکی از پروژه های فرهنگی و اجتماعی شهرداری رونمایی شده که شورای اسلامی شهر شیراز در تصویب این مصوبه تلاش و وقت زیادی گذاشته است و شهرداری شیراز در اجرای آن باید سرعت و دقت بیشتری داشته باشد.

کد خبر 1035074

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha