لزوم روشنگری و آگاهی‌بخشی توسط مساجد در گام دوم انقلاب

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه در گام دوم انقلاب، دشمن ما دشمن فرهنگی است گفت: تشخیص دشمن در این گام بسیار دشوار و سخت است که در این راستا روشنگری و آگاهی‌بخشی توسط مساجد ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، مدیر و تعدادی از اعضای کانون منتظران ظهور و هیئت امنای مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک عصر امروز (یکشنبه ۱۷ اسفند) با امام جمعه اندیمشک دیدار کردند.

 

«حجت‌الاسلام سید کمال موسوی» در این دیدار با تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک اظهار کرد: خدمت به دین خداوند توفیق بزرگی است که نصیب هر کسی نمی‌شود.

 

امام جمعه اندیمشک با بیان اینکه آدم‌های پویا، فعال و باانگیزه در شهرستان اندیمشک به ویژه در مساجد دیده می‌شوند افزود: این روحیه‌های مجاهدانه، پرنشاط، باانگیزه و امیدوار، در جنگ تحمیلی هم وجود داشتند.

 

وی اذعان کرد: روحیه امیدواری، فعالان مساجد را پای کار نگه می‌دارد و به آنها قدرت می‌دهد کمااینکه در دوران دفاع مقدس به همین‌گونه گام‌های محکم و مستحکمی برداشتیم و دنیای استکبار را با شکست مواجه کردیم.

 

حجت‌الاسلام موسوی با اشاره به اینکه جوانان، نقطه امید مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب هستند تصریح کرد: گام دوم انقلاب نسبت به گام اول انقلاب بسیار سخت‌تر و حساس‌تر است که نیاز به بصیرت بیشتری هم دارد.

 

وی با بیان اینکه در گام دوم انقلاب، دشمن ما دشمن فرهنگی است عنوان کرد: تشخیص دشمن در این گام بسیار دشوار و سخت است که در این راستا روشنگری و آگاهی‌بخشی توسط مساجد ضرورت دارد.

 

امام جمعه اندیمشک بیان کرد: در دهه‌های اخیر به ویژه در سال‌های اخیر که رهبر معظم انقلاب مسئله گروه‌های جهادی و حرکات جهادی را مطرح کردند، جوانان به صورت خودجوش و آتش به اختیار وارد میدان شده‌اند و مساجد نیز جایگاه اساسی خود را پیدا کرده‌اند.

 

وی به برخی خدمات اجتماعی مساجد در سراسر کشور اشاره کرد و ادامه داد: مساجد در ایام کرونا خدمات شایانی از جمله ضدعفونی کردن معابر، محلات و اماکن پر تردد، رزمایش کمک مومنانه و تولید و توزیع ماسک به صورت رایگان را ارائه داده‌اند.

 

«حجت‌الاسلام سید کوروش میرعالی» مدیر کانون فرهنگی هنری منتظران ظهور مسجد صاحب‌الزمان (عج) چمگلک شهرستان اندیمشک نیز در ادامه به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات فرهنگی و عمرانی و همچنین طرح‌های اجرا شده توسط این مسجد جهت حمایت از نیازمندان پرداخت.

 

کد خبر 1035109

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha