توزیع ۳۰۰ عدد چادر بین بانوان استان کهگیلویه و بویراحمد

حجت الاسلام پیش قدم ضمن تاکید بر فعالیت ۲ گروه جهادی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا، گفت: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با رایزنی های صورت گرفته با بنیاد علوی، ۳۰۰ چادر بین بانوان جامعه توزیع خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «حمزه پیش قدم» امروز (17 بهمن) در نشست جمعی از مسئولان دستگاه های فرهنگی پیرامون موضوع حجاب و عفاف در جامعه، اظهار کرد: نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه مرکز استان تسلط کافی بر مسائل فرهنگی داشته و تاکید ویژه ای بر موضوعات حجاب و عفاف دارند.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اوضاع جامعه و اینکه هیچ دستگاهی متولی حجاب و عفاف در جامعه نیست، همه باید در این راستا حساس باشیم.

حجت الاسلام پیش قدم خاطرنشان کرد: این نشست به منظور اظهار نظر دستگاه ها در زمینه حجاب و عفاف برگزار شد و باید مسئولیت هر دستگاه در این زمینه مشخص شود.

وی ادامه داد: از زمانی که در ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان حضور پیدا کردم، 16 گروه جهادی تشکیل شد که پنج گروه از این تعداد مربوط به بانوان بوده و در زمینه های حجاب و عفاف فعالیت دارند.

این فعال فرهنگی ضمن تاکید بر فعالیت 2 گروه جهادی در فضای مجازی و تولید محتوا در این فضا، یادآور شد: در راستای ترویج فرهنگ حجاب و عفاف با رایزنی های صورت گرفته با بنیاد علوی، 300 چادر بین بانوان جامعه توزیع خواهد شد.

دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کارگروه خواهران جهت ترویج فرهنگ حجاب و عفاف تشکیل شده و در این راستا فعالیت می کنند.

وی در ادامه گریزی به زلزله شهرستان دنا، شهر سی سخت و بازدیدهای مکرر و چهره به چهره نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با زلزله زدگان زد و گفت: آیت الله حسینی بازدیدهای مختلفی در این شهر داشت و از نزدیک پیگیر مشکلات مردم بوده و هست ولی متاسفانه در فضای مجازی کمتر به این موضوع پرداخته شد.

حجت الاسلام پیش قدم گفت: نماینده ولی فقیه در استان دغدغه حل مشکلات مردم به ویژه زلزله زدگان را دارند، از طرفی با دیدار چهره به چهره با مردم، به آنها آرامش می دادند و ضرورت داشت این حضورها و پیگیری مشکلات مردم نمود بیشتری در فضای مجازی داشته باشد.

کد خبر 1035136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha